Pranešimas spaudai
„Renault“ grupė, pirmasis svariai į 100 procentų elektra varomų automobilių gamybą investavęs Europos gamintojas, per pastaruosius 3 metus savo automobilių išmetamų anglies junginių taršą sumažino 10 proc.
Palaikant COP 21 klimato kaitos konferencijos iniciatyvą ir atsižvelgiant į pastaruoju metu automobilių industriją sukrėtusius įvykius, „Renault“ nusprendė paspartinti technologijų vystymą ir toliau didinant gamtos apsaugą.
Šiuo požiūriu „Renault“ grupė laikosi požiūrio, kad geriausiai Prancūzijos automobilių pramonės skaidrumą užtikrins valdžios organų paskirta nepriklausoma komisija. Ji turėtų patvirtinti tai, ko nusipelno klientai:
1. „Renault“ automobiliai neturi apgavikiškos programinės įrangos ar sistemų, sukurtų taršos kontrolės sistemoms apeiti.
2. „Renault“ automobiliai yra aprobuoti, atsižvelgiant į reglamentą.
3. Esamomis naudojimo sąlygomis „Renault“ turi reikšmingą azoto oksidų (NOx) taršos mažinimo potencialą.
2015 metų liepą „Renault Engineering“ pradėjo tyrimų programą, kurios tikslas yra sprendimų vystymas ir toliau mažinant azoto oksidų taršą.
Remiantis pagreitintu kūrimo ir diegimo į gamybą grafiku, „Renault“ siekia pagerinti išmetamųjų dujų reguliavimo sistemų (EGR) taršos mažinimą. Papildomai 50 milijonų eurų padidintas biudžetas skirtas pastebimai sumažinti skirtumą tarp realios taršos ir standartais paremtų matavimų rezultatų.
Nuo 2016 metų liepos patobulintos EGR sistemos bus palaipsniui diegiamos į naujus serijinius automobilius.
Tuo pat metu „Renault“ tęsia kartu su aljanso partneriu „Nissan“ vykdomą ambicingą programą, kurios biudžetas per penkerius metus sudaro 1,2 milijardo eurų. Jos tikslas yra sukurti naują efektyvių ir ekologiškai švaresnių variklių kartą, kuri atitiktų ateityje įsigaliosiančią „Euro6d“ normą. Buvo nuspręsta paskatinti ir šios programos realizavimą.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.