Pranešimas spaudai
Po Silverstouno etape vyravusio žiemiško oro, FIA WEC čempionato dalyviai pagaliau džiaugėsi vasariška šiluma, kuria juos pasitiko Belgijoje esanti „Spa-Francorchamps“ trasa.
36-uoju numeriu pažymėtas „Signatech-Alpine“ startavo iš antrosios vietos tarp LMP2 klasės dalyvių, tuo tarpu 35-asis numeris – „Baxi DC Racing Alpine“ automobilis užėmė dešimtąją poziciją, kurią nulėmė Davido Chengo kvalifikacijos metu trasoje iškelta raudona vėliava. Iki kvalifikaciją leidžiančios žalios vėliavos pasirodymo jo padangos ataušo, o geriausias ratas įveiktas, trasoje važiuojant kartu su daugybe kitų dalyvių.
Pirmojoje lenktynių dalyje abu „Alpine A460s“ užtikrintai konkuravo su varžovais, atsižvelgdami į komandos inžinierių nurodomas degalų ir padangų naudojimo rekomendacijas.
Per pirmąsias tris valandas 36-uoju numeriu pažymėtas automobilis gynė trečiąją poziciją, o 35-asis numeris, valdomas Nelsono Panciatici, skynėsi kelią pirmyn. Po trijų valandų 36-asis numeris buvo jau antrojoje vietoje, o antrasis automobilis užkopė iki ketvirtosios!
Pozicijos šiek tiek pablogėjo, kai Stéphanas Richelmi apsisuko trasoje po to, kai jį kliudė 7-uoju numeriu pažymėtas „Audi“ automobilis. Tačiau kai vairą perėmė Gustavo Menezesas, automobilis tebebuvo antroje vietoje. Vėliau, lyderiui padarius klaidą, „Alpine“ užėmė pirmąją poziciją.
36 numeriu pažymėtas „Alpine A460“ užtikrintai tęsė varžybas, didindamas atotrūkį nuo besivejančių ekipažų. 35 numeris sąrašo lentelėje nukrito žemiau po to, kai jai buvo skirta pravažiavimo per aptarnavimo zoną bauda. Šią baudą teisėjai paskyrė dėl to, kad ratų keitimo metu vienu metu buvo naudojami du pneumatiniai įrankiai.
Vėliau trasoje įvykus incidentui, trasoje pasirodė teisėjų automobilis, vėl drastiškai sumažinęs lyderio atotrūkį, o 35 numeris, dėl savo padėties teisėjų automobilio atžvilgiu, neteko vieno įveikto trasos rato.
Atnaujinus varžybas, Nicolas Lapierre vėl saugojo lyderio poziciją. Deja, ją teko užleisti varžovams, kai, iki finišo likus vos 10-čiai minučių, teko pildytis degalų baką.
Prancūzas į trasą grįžo antroje vietoje ir kaip mat įsijungė į kovą dėl pirmavimo. Šachmatinės vėliavos akivaizdoje atliktas drąsus manevras „Alpine“ vairuotojui leido pirmajam kirsti finišo liniją, iškovojant įspūdingą pergalę.
Tuo metu 35 numeris sumažino greitį: susidūrimo metu jis pradūrė padangą ir pažeidė galinę pakabą. Vėliau jis buvo sustabdytas ir nebaigė lenktynių.
Nicolas Lapierre „Alpine“ atnešė antrąją pergalę pasaulio čempionate; pirmoji buvo iškovota 2015 metais, Šanchajaus 6 valandų lenktynėse. Pergalė Belgijoje buvo pirmoji, pasiekta, važiuojant naujuoju „Alpine A460“.
Pergalingo savaitgalio rezultatai leido Lapierre / Menezeso / Richelmi ekipažui iškopti į aukščiausią sezono poziciją LMP2 klasėje, per du etapus iškovotų taškų suma susilyginant su Senna / Albuquerque / Gonzalezu.
Kitas komandos pasirodymas bus oficialiose Le Mano 24 valandų lenktynių treniruotėse, birželio 5 dieną. Pačios varžybos vyks birželio 18-19 dienomis.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.