Pranešimas spaudai

Dalintis

REKORDINIAI „GROUPE RENAULT“ REZULTATAI PIRMĄJĮ 2016 M. PUSMETĮ

• Pirmąjį 2016 metų pusmetį „Groupe Renault“ užregistravo 1,57 milijono automobilių – tai yra 13,4 proc. daugiau, nei 2015 metų pirmąjį pusmetį. Šis pasiekimas – naujas visų laikų rekordas pirmajame metų pusmetyje, skaičiuojant „Renault“ ir „Dacia“ automobilius. • Dėl atnaujintos gamos pasisekimo Europoje parduotų grupės automobilių registracijos padidėjo 14 proc., akivaizdžiai pranokstant rinkos augimą (+9,6 proc.). Daugiau nei vienas automobilis iš dešimties Europoje registruotų automobilių buvo iš „Renault Group“. • Už Europos ribų grupės pardavimai kilo 10,3 proc., pasiekdami išskirtinius rezultatus Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regionuose. Visuose šiuose regionuose pardavimai augo greičiau, nei rinkos. • Grupė patvirtino savo planus 2016 metams. Remiantis per metus numatytomis naujovėmis, ir toliau bus palaikomas augimas.

Bolonė-Bijankūras – „Groupe Renault“ pranešė apie 2016 metais pasiektus geriausius visų laikų pirmojo pusmečio rezultatus. Pirmąjį 2016 metų ketvirtį, pasaulinei rinkai pakilus 2,5 proc., „Groupe Renault“ registracijos sparčiai didėjo net 13,4 proc., pasiekiant 1,6 milijono automobilių. 0,3 proc. padidėjusi rinkos dalis pasiekė 3,5 proc.


„Pirmąjį 2016 metų pusmetį mes pasiekėme naują pasaulinį registracijų apimties rekordą. Mūsų užimama rinkos dalis didėjo visuose regionuose, ypač gerus rezultatus pasiekus Europoje, Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos srityse. Paskatinta atnaujintos gamos sėkmės, „Renault“ markė pasaulinėje rinkoje išaugo 16 proc., o „Renault Samsung Motors“ augimas Azijoje siekė 25,9 proc. Augimo tendenciją išlaikė ir „Dacia“, šį pusmetį pasiekdama naują pasaulinės prekybos rekordą“, – sakė Thierry Koskas, „Groupe Renault“ vykdomojo komiteto narys ir už prekybą bei rinkodarą atsakingas vykdomasis viceprezidentas.


Europoje grupės registracijos augo sparčiau nei rinka. 9,6 proc. padidėjusioje rinkoje grupės rezultatai padidėjo 14 proc., pirmąjį pusmetį pardavus 968 603 automobilius. Europoje užimama rinkos dalis padidėjo iki 10,6 proc.


Dėl „Kadjar“, „Espace“, „Talisman“ ir naujojo „Megane“ vien „Renault“ markė registravo 15,6 proc. padidėjusį prekybos augimą. „Clio 4“ yra antras geriausiai perkamas automobilis Europoje, o „Captur“ yra savo klasėje populiariausias krosoveris. Elektromobilių rinkoje „Renault“ užimama rinkos dalis pasiekė 27 proc., ZOE pardavimai išaugo net 40 proc.


„Dacia“ registracijos padidėjo 9 proc. Pirmąjį pusmetį markė pasiekė naują prekybos rekordą.

Prancūzijoje grupės užimama rinkos dalis pasiekė 27,4 proc., padidėdama 0,5 proc. Registracijų apimtys padidėjo 11,2 proc., o rinka didėjo 9 proc. Per pirmus šešis metų mėnesius grupė pardavė 361 670 automobilių, keturi modeliai pateko į perkamiausių lengvųjų automobilių dešimtuką, o „Clio 4“ tapo rinkos lyderiu.


Vertinant tarptautiniu mastu, sukrėtimai Rusijos, Brazilijos ir Alžyro rinkose stabdė pardavimus, tačiau grupė įrodė savo gyvybingumą, visose trijose šalyse padidindama užimamos rinkos dalį. Ši ypatybė, suderinta su gerais pasiekimais tokiose rinkose kaip Indija, Turkija, Argentina ir Iranas, leido grupei kiekviename regione padidinti užimamos rinkos dalį.


Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione grupės automobilių registracijos padidėjo 38,2 proc., užimamai rinkos daliai pasiekus 5,4 proc.

Indijoje nuo gamybos pradžios sulaukęs 150 000 užsakymų, pasisekimu mėgavosi „Kwid“, grupės užimamos rinkos dalį padidinus 2,3 proc. – iki 3,8 proc.

Irane grupė tęsė 2015 metų pabaigoje įgautą tempą, iš naujo, pamažu atveriamoje rinkoje trigubai padidindama savo tiekimą. Jos užimamos rinkos dalis padidėjo 4,2 proc. – iki 5,8 proc.


Šiaurės Afrikoje, nepaisant 3,9 proc. padidėjusios užimamos rinkos dalies, registracijų skaičius sumažėjo 14,7 proc., o Alžyro rinkoje – 53,7 proc.

Alžyre, kuriame įvesta nauja, importą ribojanti, tvarka, grupė išsaugojo lyderystę, savo užimamos rinkos dalį padidindama 10 proc. – iki rekordinių 41,7 proc. Birželio 23 dieną Orane esančioje gamykloje pradėjus gaminti „Dacia Sandero“, atsirado naujos galimybės plėsti prekybos apimtis.


Azijos ir Ramiojo vandenyno regione pardavimai padidėjo 12,8 proc., rinka augo 3,8 proc. Tai didžiąja dalimi vyko dėl gerų Pietų Korėjoje pasiektų Renault Samsung Motors rezultatų – 25,9 proc. augimo. 2016 metų kovą pristatyto SM6 pardavimai jau pasiekė 27 200 vienetų.

Pirmąjį pusmetį Kinijos rinkoje pasirodė „Kadjar“.


Eurazijos regione grupė pagerino registracijų skaičių 4 proc., o užimamos rinkos dalis padidėjo 1,6 proc. – iki 12,9 proc. Gerus rezultatus Turkijoje, kurios rinka didėjo 1,4 proc., lėmė 39 proc. padidėję „Fluence“ pardavimai. Visos grupės pardavimai didėjo 16,8 proc. Šie rezultatai atsvėrė Rusijos rinkos nuopuolį (–14 proc.). Pastarojoje šalyje grupė taip pat parodė gyvybingumą, užimamos rinkos dalį padidindama 0,4 proc. – iki 7,7 proc.


Šiaurės ir Pietų Amerikos regione grupės užimama rinkos dalis padidėjo 0,3 proc. ir pasiekė 6,2 proc. Regioninei rinkai sumažėjus 8,2 proc., grupės registracijos sumažėjo tik 3,1 proc.


„Renault“ markė išnaudojo iš naujo atveriamą Argentinos rinką, joje užfiksuotas registracijų apimtis didindama net 22,2 proc., o visos rinkos augimas siekė 5,7 proc.


Brazilijos automobilių rinka patyrė staigų nuopuolį (–25,1 proc.), tačiau grupė tvirtai išsilaikė, savo užimamą rinkos dalį padidindama 0,3 proc. – iki 7,3 proc.


Baigiantis birželiui Kolumbijoje pristatytas „Renault Alaskan“ pikapas yra nauja priemonė, leisianti grupei dar geriau įsitvirtinti šiame regione.


Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.