Pranešimas spaudai

Dalintis

PIRMĄJĮ KETVIRTĮ PAJAMOS DIDĖJO 25.2 PROC. (+19.7 PROC., NEĮSKAITANT „AVTOVAZ“ KONSOLIDACIJOS POVEIKIO)

• Pirmąjį 2017 metų ketvirtį grupės pajamos pasiekė 13,129 milijonų eurų (12,560 milijonų eurų, neįskaitant AVTOVAZ). 25,2 proc. padidėjimas (19,7 proc. neskaitant AVTOVAZ) pasiektas visų pirma dėl augančių grupės veiklos apimčių ir pardavimų partneriams. • Pirmąjį ketvirtį pardavimai 4 proc. augusioje rinkoje didėjo 15,8 proc., iki 873 678 automobilių (įskaitant „Lada“). • Visuose regionuose augo prekybos apimtys ir užimama rinkos dalis. Pirmąjį ketvirtį „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklai pasiekė naujus prekybos rekordus. • 8 proc. išaugusioje Europos rinkoje grupės automobilių registracijų skaičius pakilo 10 proc. Šį progresą skatino naujų modelių atsiradimas rinkoje ir aukšti „Kadjar“, „Clio IV“, „Captur“ bei „Duster“ prekybos rezultatai. • Už Europos ribų grupė užfiksavo 100 proc. augimą Azijos bei Ramiojo vandenyno regione ir 31 proc. augimą Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione. • Grupė patvirtina savo metų plano gaires.

PREKYBOS REZULTATAI: PIRMOJO KETVIRČIO AKCENTAI

4 proc. išaugusioje pasaulinėje rinkoje „Groupe Renault“ (įskaitant „Lada“) prekybos rezultatai (asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių) pakilo 15,8 proc. 2016 metais grupės užimama pasaulinės rinkos dalis padidėjo 0,4 proc. ir sudarė 3,8 proc. Renault ir Dacia markės pasiekė naujus pirmojo ketvirčio prekybos rekordus. Renault Samsung Motors prekyba padidėjo 56,3 proc., o Lada pardavimai pakilo 7 proc.

Europoje grupės užimama lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinka padidėjo 0,2 proc. – iki 10,1 proc. Pardavimai pakilo 10 proc. ir pasiekė 478 706 automobilių pardavimą.


Renault markė ir toliau progresavo, 10,1 proc. padidindama parduotų automobilių registracijų skaičių. Rinkos dalis padidėjo 0,1 proc. ir pasiekė 7,7 proc. „Renault“ pajuto pastebimą, 2016 metais iš pagrindų atnaujintos „Megane“ modelių šeimos įtaką pardavimų augimui. Dėl 400 km su viena įkrova nuvažiuojančio (pagal NEDC metodiką) naujojo ZOE sėkmės elektromobilių prekybos skaičiai šoktelėjo 46 proc. – iki beveik 10 000 vienetų (neįskaitant „Twizy“). ZOE prekyba išaugo 57 proc., sutvirtindama pirmaujančias grupės pozicijas (užimamai daliai siekiant 28 proc.) elektromobilių rinkoje.


Dacia markė pasiekė pirmojo ketvirčio prekybos rekordą, užregistravus 112 457 automobilius ir užėmus 2,4 proc. rinkos. Šį 9,5 proc. siekusį augimą paskatino 2016 metų pabaigoje pasiūlyto „Sandero phase 2“ sėkmė.


Prancūzijoje „Groupe Renault“ pajuto augančios rinkos naudą dėl 5,6 proc. padidėjusio naujų automobilių registracijų skaičiaus. Perkamiausių lengvųjų automobilių dešimtuke grupės automobiliai užėmė penkias vietas (įskaitant geriausiai parduodamą „Clio IV“), o geriausiai parduodamų lengvųjų komercinių automobilių dešimtuke – keturias vietas. „Dacia“ markės sėkmę paskatino „Sandero“ (privačių pirkėjų rinkos lyderio) sėkmė.


Prekybos apimtys ir užimama rinkos dalis augo visuose už Europos ribų esančiuose regionuose.

„Groupe Renault“ pozicijas stiprino dėka sėkmingos plačios modelių gamos: „Kwid“ – Indijoje, QM6 ir SM6 – Pietų Korėjoje, „Kaptur“ – Rusijoje, „Koleos“ – Kinijoje, „Megane Sedan“ – Turkijoje ir „Captur“ – Lotynų Amerikoje.


Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione grupės naujų automobilių registracijų skaičius pakilo 30,9 proc., užimamai rinkos daliai pasiekiant 6 proc. (+1,4 proc.).

„Tondar“ ir „Sandero“ sėkmės paskatinti pardavimai Irane staigiai šovė aukštyn (161,5 proc.), pasiekiant 9 proc. rinkos dalį (+4,9 proc.).

Indijoje „Renault“ ir toliau laikosi lyderiaujančio Europos gamintojo pozicijoje. Markė užima 3,6 proc. rinkos, o jos pardavimai padidėjo 9,9 proc. „Kwid“ registracijų skaičius pasiekė beveik 27 000 automobilių.

Šiaurės Afrikoje grupė užėmė 41,5 proc. rinkos (+8,3 proc.), prekybą padidinusi 13,4 proc.


0,5 proc. mažėjusioje Eurazijos rinkoje pardavimai ūgtelėjo 6,3 proc. Įskaitant „Lada“ markę, „Groupe Renault“ užimama rinkos dalis padidėjo 1,5 proc. – iki 24,1 proc. Tai didžiąja dalimi paskatino geri rezultatai Rusijos rinkoje.

Pirmą kartą per ketverius metus nedaug (+1 proc.) augusioje Rusijos rinkoje grupės prekybos rezultatai paaugo 9,2 proc. (įskaitant „Lada“).

Renault markė užėmė 8,1 proc. rinkos (+0,8 proc.). 2016 metų birželį pradėto pardavinėti „Kaptur“ per pirmąjį ketvirtį buvo užregistruota daugiau nei 6 000 automobilių.

Lada prekybos apimtys padidėjo 8 proc., o naujųjų „Vesta“ ir „Xray“ sėkmė užimamos rinkos dalį leido praplėsti iki 19,1 proc. (+1,2 proc.).

Konsolidavus „Lada“ prekybos apimtis, Rusija tapo antrąja pagal dydį grupės rinka.

7,4 proc. mažėjusioje Turkijos rinkoje prekyba ūgtelėjo 0,8 proc. Grupės užimama rinkos dalis padidėjo 1,5 proc. ir pasiekė 19 proc. „Metų automobilio“ titulą pelnęs naujasis „Megane Sedan“ įspūdingai debiutavo rinkoje su daugiau nei 7 200 registracijų.


4,6 proc. augusioje Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkoje pardavimai šoktelėjo 99,7 proc.

Kinijoje „Renault“ pardavė beveik 18 000 automobilių (galima palyginti: per 2016 metų pirmąjį ketvirtį parduota 3 400 automobilių), įskaitant 10 000 vienetų 2016 metų pabaigoje pasiūlytų vietinės gamybos naujųjų „Koleos“.

Renault Samsung Motors pranešė apie 56,4 proc. augimą Pietų Korėjos rinkoje (+0,9 proc.). Naujausių modelių SM6 ir QM6 pristatymas leido užimamą rinkos dalį padidinti 2,2 proc. – iki 6,2 proc.


9 proc. augusioje Lotynų Amerikos regiono rinkoje prekyba augo 19 proc., užimamai rinkos daliai pasiekiant 6,3 proc. (+0,5 proc.). Rezultatai patvirtino „Sandero“, „Logan“ ir „Duster Oroch“ modelių sėkmę.

„Groupe Renault“ išnaudoja atsigaunančią Argentinos ekonomiką: 42,8 proc. išaugusioje rinkoje prekybos rezultatai pakilo 87,2 proc. Užimama rinkos dalis padidėjo 3,1 proc. ir pasiekė 13,1 proc. Nuo 2016 metų „Renault“ išnaudoja ir vietinę „Sandero“ bei „Logan“ gamybą. Brazilijos rinka stabilizuojasi (sumažėjo 1,2 proc.), o grupės užimama dalis sudaro 6,8 proc.



PIRMOJO KETVIRČIO REZULTATAI PAGAL VEIKLOS SEKTORIŲ

Pirmąjį ketvirtį grupės pajamos didėjo 25,2 proc. ir pasiekė 13,129 milijonus eurų. Neskaitant AVTOVAZ konsolidacijos poveikio, grupės pajamos pakilo 19,7 proc. – iki 12,560 milijonų eurų (18.4 proc. augimas, vertinant pastoviais valiutų kursais).

Automobilių pramonės, išskyrus AVTOVAZ, pajamos didėjo 20.1 proc. ir pasiekė 11,939 milijonus eurų. Tai didžiąja dalimi lėmė prekybos apimčių augimas (+9.2 proc.). 3,5 proc. prie to prisidėjo ir pakilę pardavimai partneriams. Šie rezultatai atspindi sėkmę, tiekiant nesurinktus produktus Irane ir Kinijoje, taip pat Europoje surenkamus automobilius (visų pirma – pradėtą gaminti „Nissan Micra“). Valiutų efektas suteikė 1,3 proc. teigiamą poveikį, visų pirma – dėl sustiprėjusio Rusijos rublio ir Brazilijos realo, nepaisant neigiamo svaro sterlingų poveikio.

Prekybos finansavimas (RCI bankas) paskelbė apie pirmąjį ketvirtį gautas 621 milijonų eurų pajamas (13,5 proc. daugiau, nei 2016 m.). Naujų finansavimo sutarčių skaičius padidėjo 21,4 proc. Pelną duodančio turto vidurkis augo 21,9 proc. – iki 37.9 milijardų eurų.

ĮŽVALGOS 2017 METAMS

Tikimasi, kad 2017 metais pasaulinė rinka augs rekordiniu tempu – nuo 1,5. iki 2,5 proc. (anksčiau augimas siekė nuo 1,5 iki 2 proc.). Vis dar tikimasi, kad Europos kaip ir Prancūzijos rinka šiais metais padidės 2 proc.


Už Europos ribų lūkesčiai siejami su Rusijos rinka, kuriai prognozuojamas 5 proc. augimas, o Brazilijos rinkoje tikimasi stabilizavimosi. Tikimasi, kad augimą išlaikys Kinija (+5 proc.) ir Indija (+8 proc.).

Šiame kontekste, atsižvelgiant į AVTOVAZ konsolidaciją, „Groupe Renault“ patvirtina savo gaires:


– po AVTOVAZ poveikio padidinti grupės pajamas (esant pastoviems valiutų kursams)*,

– padidinti grupės operacinį pelną, skaičiuojant eurais*,

– sukurti teigiamą automobilių pramonės veiklos pinigų srautą.


* Palyginti su 2016 metais „Groupe Renault“ paskelbtais rezultatais.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.