Pranešimas spaudai

Dalintis

2017 M. PIRMOJO PUSMEČIO PASAULINĖS PREKYBOS REZULTATAI

Pardavusi 1,88 milijono automobilių ir 10,4 proc. prekybą padidinusi „Groupe Renault“ registruoja pusmečio prekybos rekordą.

Per 2017 metų pirmąjį ketvirtį pardavus 1,88 milijono automobilių, 2,6 proc. augusioje rinkoje pasiektas 10,4 proc. augimas.

•Visos grupei priklausančios markės pranešė apie padidintas prekybos apimtis ir užimamą rinkos dalį. „Renault“ ir „Dacia“ pasiekė pusmečio prekybos rekordus. „Renault“ tapo antrąja geriausiai perkama marke Europoje.

•Visuose regionuose buvo padidintos prekybos apimtys ir užimamos rinkos dalis. Tiksliau – grupė užregistravo 19,3 proc. siekusį prekybos augimą Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione bei 50,5 proc. siekusį prekybos augimą Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.

•„Renault“ patvirtina 2017 metų augimo ambicijas, kurios remiasi atnaujinta modelių gama, naujų produktų pristatymu ir veiklos tarptautiniame versle plėtojimu.

Bulonė-Bijankūras, 2017 m. liepos 17 diena – „Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių registracijų skaičius visame pasaulyje (įskaitant „Lada“) pirmąjį metų pusmetį padidėjo 10,4 proc., rinka augo 2,6 proc. Grupės užimama rinkos dalis dabar siekia 4,1 proc. (arba 0,3 proc. daugiau, nei 2016 m.).

Visa grupė ir „Renault“ bei „Dacia“ prekės ženklai pasiekė pusmečio prekybos rekordus. Grupė pardavė 1 879 288 automobilius, iš kurių 1 342 320 buvo „Renault“, o 332 845 – „Dacia“. „Renault Samsung Motors“ prekybos rezultatai didėjo 12,5 proc., o „Lada“ – 12,2 proc.

„Pardavę 1,88 milijono automobilių, mes pasiekėme naujus pusmečio prekybos rezultatus. Visos mūsų markės visuose regionuose didino prekybos apimtis ir užimamą rinkos dalį. Mūsų modelių gamos atnaujinimo strategija ir geografinė plėtra ir toliau duoda rezultatų“, – sakė Vykdomojo komiteto narys ir už prekybą bei rinkodarą atsakingas grupės vykdomasis viceprezidentas Thierry Koskas.

Europoje grupės parduodamų automobilių registracijos didėjo sparčiau, nei rinka. 4,4 proc. augusioje rinkoje prekyba didėjo 5,6 proc., per pusmetį pardavus 1 025 146 automobilius. Grupė užėmė 10,8 proc. Europos rinkos, arba 0,1 proc. daugiau, nei pernai.

Vien „Renault“ markė užregistravo 4,3 proc. augimą, užimdama 8,2 proc. rinkos dalį. „Renault“ rezultatams didelį poveikį padarė 2016 metais visiškai atnaujinta „Megane“ modelių gama. „Clio 4“ yra antras pagal populiarumą automobilis Europoje, o „Captur“ – geriausiai perkamas krosoveris savo kategorijoje.

„Renault“ išsaugojo pirmaujančią poziciją elektromobilių segmente, 34 proc. padidindama prekybos apimtis ir užimdama 26,8 proc. rinkos. Europoje perkamiausio elektromobilio – ZOE prekyba padidėjo 44 proc.

„Dacia“ markė pranešė apie pirmąjį pusmetį Europoje pasiektą prekybos rekordą: 245 453 parduoti automobiliai (9,3 proc. didėjimas) ir 2,6 proc. užimamos rinkos dalis. Šiuos rezultatus pavyko pasiekti dėl 2016 metų pabaigoje pristatyto „Sandero phase 2“ ir „Duster“ populiarumo.

Prancūzijoje „Renault“ markė pasiekė šešių metų laikotarpyje geriausius pusmečio lengvųjų automobilių prekybos rezultatus. Čia „Twingo“, „Clio“, „Talisman“ ir „Espace“ buvo savo segmentų lyderiai. Mažmeninėje rinkoje geriausiai perkamas lengvasis automobilis „Sandero“ leido „Dacia“ markei pasiekti prekybos rekordą. ZOE išlieka elektromobilių rinkos lyderiu, apimančiu beveik 70 proc. šios rinkos Prancūzijoje. Jo registracijų skaičius didėja kasmet, o dabar padidėjo per 42 proc., pasiekdamas 9 200 vienetų.

Už Europos ribų: visuose regionuose padidėjo tiek prekybos apimtys, tiek užimama rinkų dalis. 3,4 proc. augusiose rinkose grupės naujų automobilių registracijos didėjo 16,8 proc.

„Groupe Renault“ pozicijas leido sustiprinti įvairių modelių sėkmė: QM6 ir SM6 – Pietų Korėjoje, „Kaptur“, „Vesta“ ir „Xray“ – Rusijoje, „Koleos“ – Kinijoje, „Megane Sedan“ –Turkijoje, „Oroch“ – Lotynų Amerikoje.

Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione grupės registracijos didėjo 19,3 proc., užimama rinkos dalis – 6,4 proc. (+1,1 proc.).

Irane prekyba augo 100,3 proc., užimamą rinkos dalį padidinant iki 9,8 proc. (+4 proc.). Tai pavyko dėl „Tondar“ ir „Sandero“ populiarumo.

Indijoje „Renault“ ir toliau vertinama kaip sėkmingiausia europietiška automobilių markė; ji užima 3,3 proc. rinkos.

Šiaurės Afrikoje grupės prekybos rezultatai didėjo 10,1 proc., nepaisant 8,3 proc. mažėjusios rinkos. Grupė užėmė 43 proc. rinkos, užimamą dalį padidindama 7,2 proc.

Eurazijoje registracijų skaičius didėjo 8,6 proc., nors rinkos augimas siekė 2,5 proc. Grupės užimama rinkos dalis, dabar įskaitant ir „Lada“ markę, padidėjo 1,4 proc. (iki 24,5 proc.). Tam didelės įtakos turėjo geri rezultatai Rusijoje. Pirmą kartą po ketverių metų auganti Rusijos rinka per pirmąjį pusmetį didėjo 6,9 proc. Grupės prekybos rezultatai šioje rinkoje pagerinti 14 proc. (įskaitant „Lada“).

Lada prekyba augo beveik dvigubai greičiau, nei didėjo rinka: registracijų skaičius didėjo 12,8 proc., o užimamos rinkos dalis padidėjo 1 proc. ir pasiekė 19,5 proc. Tam didžiausią poveikį turėjo naujųjų „Vesta“ ir „Xray“ modelių sėkmė.

Renault markės užimama rinkos dalis padidėjo 0,7 proc. ir pasiekė 8,5 proc. „Kaptur“ registracijų skaičius per pusmetį buvo didesnis nei 14 140 vienetų.

Konsolidavus „Lada“ prekybos apimtis, Rusija tapo antroji pagal dydį grupės rinka.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione registracijų apimtys augo 50,5 proc., rinka didėjo 3,6 proc.

Kinijoje „Renault“ pardavė beveik 36 000 automobilių (palyginkite – 2016 metų pirmąjį pusmetį parduota 9 771 vnt.), tarp kurių yra 21 000 naujųjų „Koleos“. Šiuos vietoje gaminamus automobilius pradėta pardavinėti 2016 metų pabaigoje.

Renault Samsung Motors pranešė apie 12,5 proc. gerėjusius prekybos rezultatus Pietų Korėjos rinkoje, kuri sumažėjo 4,2 proc. Markės užimama rinkos dalis padidėjo 1 proc. ir pasiekė 6,9 proc. – tam įtakos turėjo naujausi produktai (SM6 ir QM6).

Amerikų regione pardavimai didėjo 14,6 proc., rinkai augant 8,3 proc. Užimama rinkos dalis padidėjo 0,4 proc. – iki 6,5 proc. Čia savo populiarumą įtvirtino „Sandero“, „Logan“ ir „Duster Oroch“.

„Groupe Renault“ visiškai išnaudojo Argentinos rinkos atsigavimą, 34 proc. augusioje rinkoje registracijų skaičių padidinusi 45,6 proc. Užimama rinkos dalis padidėjo 1,1 proc. – iki 13,3 proc. Nuo 2016 metų pabaigos „Renault“ naudojosi vietinės „Sandero“ ir „Logan“ produkcijos teikiamais privalumais. Brazilijos rinka pirmąjį pusmetį augo 4,2 proc. Grupė išnaudojo šį postūmį, pranešdama apie 5,1 proc. augusius pardavimus ir pasiektą 7,4 proc. užimamos rinkos dalį.

„GROUPE RENAULT“ ĮŽVALGOS 2017 METAMS

2017 metais pasaulinė rinka turėtų augti maždaug 1,5–2,5 proc. Tikimasi, kad šiuo laikotarpiu Europos rinka didės 2 proc. Prognozuojamas Prancūzijos rinkos augimas taip pat siekia 2 proc.

Už Europos ribų: tikimasi, kad Rusijos rinka augs daugiau nei 5 proc., o Brazilijos rinka turėtų didėti maždaug 5 proc. Tikimasi, kad augs ir Kinijos (+5 proc.) bei Indijos (+8 proc.) rinkos.

Antrojoje metų pusėje grupė ir toliau siūlys atnaujintą Europos modelių gamą, tikėdama „Koleos“ sėkme Kinijoje, „Kaptur“, „Xray“ ir „Vesta“ populiarumu Rusijoje, QM6 ir SM6 pripažinimu Pietų Korėjoje bei Lotynų Amerikoje parduodama naująja SUV modelių gama.

Todėl „Groupe Renault“ patvirtina 2017 metų planus, numatydama tolimesnį pardavimų ir užimamos rinkos dalies augimą tiek Europoje, tiek už jos ribų.

Tinklalapis: Grouperenault.com

Sekite mus „Twitter“ paskyroje: @Groupe_Renault

Grupės pardavimai pagal regionus: lengvieji ir lengvieji komerciniai automobiliai

Sausis–birželis*

2017 m.2016 m.Pokytis, proc.

Prancūzija368 002361 6641,8

Europa** (išskyrus Prancūziją)657 144609 4647,8

Prancūzija + visa Europa1 025 146971 1285,6

Afrika, Artimieji Rytai, Indija249 081208 70819,3

Eurazija323 043297 5528,6

Amerika181 566158 46014,6

Azija, Ramiojo vandenyno regionas100 45266 72950,5

Iš viso, išskyrus Prancūziją + Europą854 142731 44916,8

Pasaulyje1 879 2881 702 57710,4

* Pardavimai

** Europa = Europos Sąjunga, Islandija, Norvegija ir Šveicarija

Pardavimai pagal markes

Sausis–birželis*

2017 m.2016 m.Pokytis, proc.

RENAULT

Lengvieji automobiliai (LA)1 141 7031 030 73110,8

Lengvieji komerciniai automobiliai (LKA)201 617193 3004,3

LA + LKA1 343 3201 224 0319,7

RENAULT SAMSUNG MOTORS

LA52 77646 91712,5

DACIA

LA310 141276 24212,3

LKA22 70421 3686,3

LA + LKA332 845297 61011,8

LADA

LA144 836130 24311,2

LKA5 5113 77645,9

LA + LKA150 347134 01912,2

GROUPE RENAULT

LA1 649 4561 484 13311,1

LKA229 832218 4445,2

LA + LKA1 879 2881 702 57710,4

* Pardavimai

„Groupe Renault“: 15 rinkų, sausis–birželis

Apimtys Rinkos dalis

2017* LA + LKA 2017

(vnt.) (proc.)

1PRANCŪZIJA 368 002 26,96

2RUSIJA 201 065 27,98

3ITALIJA 122 339 9,99

4VOKIETIJA115 977 6,04

5ISPANIJA89 473 11,63

6TURKIJA 75 130 18,73

7BRAZILIJA 73 416 7,40

8IRANAS 68 365 9,77

9JUNGTINĖ KARALYSTĖ66 974 4,21

10ARGENTINA 57 711 13,32

11INDIJA 57 201 3,29

12PIETŲ KORĖJA 52 882 5,97

13BELGIJA + LIUKSEMBURGAS 50 313 12,58

14KINIJA 35 647 0,28

15MAROKAS 35 365 41,86

* Pardavimai iki birželio pabaigos, išskyrus „Twizy“


Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.