Pranešimas spaudai
„RENAULT PRO +“: SPECIALIZUOTA „RENAULT“ LENGVŲJŲ KOMERCINIŲ AUTOMOBILIŲ PASLAUGA
„RENAULT PRO +“ PADEDA VERSLO KLIENTAMS VISAME PASAULYJE JŲ POREIKIAMS PRITAIKYDAMA PRODUKTUS IR PASLAUGAS.
• Platus LCV pasirinkimas, nuo mažų iki didelių furgonų, įskaitant ir pikapus;
• Elektra varomų LCV rinkos lyderis Europoje, siūlantis unikalią keturių elektra varomų komercinių automobilių gamą;
• Specializuotas 650-ies „Renault Pro +“ centrų tinklas 41-oje šalyje, atitinkantis aukščiausius standartus ir skirtas aptarnauti verslo klientus;
• 400-ies autorizuotų kėbulų gamintojų tinklas 29-iose šalyse, skirtas „Renault“ automobilius pritaikyti konkretiems klientų poreikiams;
• Lengvųjų komercinių automobilių kūrimo centras yra įsikūręs Villiers-Saint-Frédéric (Prancūzija);
• Gamyklos trijuose žemynuose: Europoje (trys gamyklos Prancūzijoje), Pietų Amerikoje (Argentina ir Brazilija) ir Afrikoje (Marokas);
• Automobiliai parduodami daugiau nei 110 šalių;
• Naujas pardavimų rekordas 2016 m. – parduoti 434 000 lengvieji komerciniai automobiliai (12,1 % daugiau nei 2015 m.). 2017 m. birželio mėn. pabaigoje pardavimai siekė beveik 225 000 vienetų – palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m., jie padidėjo 4,5 %.
PAGAMINTA PAGAL UŽSAKYMĄ
Plati specialiai pritaikytų versijų gama, apimanti visus galimus poreikius.
Šiandien „Renault“ turi 400 autorizuotų kėbulų gamintojų tinklą 29-iose šalyse, kurie „Renault“ automobilius pritaiko konkretiems klientų poreikiams.
„RENAULT TYPE C“ „PIENININKAS“ (1900)
Dar 1900 m. „Renault" pastebėjo, kad automobiliai gali būti naudingi ir naudojami paslaugų ir aptarnavimo sferoje bei pristatė „Type C“ modelį.
Šis mažas, 3,5 AG uždaro kėbulo furgonas, galintis pervežti 250 kg krovinį, buvo pirmasis savaeigis transportas, skirtas pramoniniam ir komerciniam naudojimui.
„RENAULT LO TYPE“ UGNIAGESIŲ
AUTOMOBILIS (1926)
„Renault“ – specialiai pritaikytų automobilių pionierius.
„Renault“ gamoje buvo itin daug specialios paskirties automobilių. Vienas tokių – šis ugniagesių automobilis.
„RENAULT ALASKAN“ UGNIAGESIŲ
AUTOMOBILIS (2016)
Tai tvirtas ir galingas pikapas, galintis pervežti toną krovinių ir itin pajėgus bekelėje. Jis ne tik patikimas, bet ir itin komfortiškas, nes turi gale sumontuotą penkių svirčių pakabą ir tvirtą kopėčių formos rėmo važiuoklę.
Ši ugniagesių automobilio versija gali važiuoti bet kokia kelio danga.
AUTOMOBILIŲ PARKAI
Automobiliai ir paslaugos, pritaikyti konkretiems mažų įmonių ar kompanijų automobilių parkams visame pasaulyje.
„RENAULT“ „1000 KG“ FURGONAS (1947)
Skirtas prekybininkams ir smulkiesiems pardavėjams grįžti prie įprasto verslo, „1000 kg“ furgonas simbolizavo Prancūzijos atsigavimą po Antrojo pasaulinio karo.
„1000 kg“ furgoną 1959 metais pakeitė „Estafette“ modelis.
„RENAULT 4 F4“ APTARNAVIMO FURGONAS (1970)
„Renault 4“ buvo vienas didžiausių automobilių pramonės sėkmės pasaulyje pavyzdžių. Debiutavęs dar 1961 m., vien tik Prancūzijoje iki 1992 m. jų buvo pagaminta daugiau nei 8 milijonai. Amatininkams labiausiai patiko jo furgono kėbulas.
Mažas oranžinis ir baltas „Renault 4 F4“ furgonas, kurį naudojo „Renault Service“ techninė pagalba, tapo neatsiejami ir buvo vartojami kaip sinonimai.
„RENAULT 4 F4“ „DARTY“ (1986)
„Mėlynų džinsų automobilis“ – nauja automobilių filosofija, suteikusi pagreitį legendiniam „Renault 4“ – daugiafunkciniam automobiliui, kuris daugiau kaip 50 metų įsitvirtino tiek mieste, tiek ir užmiesčio keliuose ar lenktynių trasose. „Renault 4 F4 Darty“ buvo išskirtinis dėl savo išgaubto krovinių skyriaus stogo su atveriama dalimi, kuris padeda (jei tikėti reklama) šiuo furgonu pervežti net žirafas! Todėl šis išskirtinis elementas, kurį siūlė tik „Renault“, tapo žinomas kaip „žirafos stogas“.
KELEIVINIS TRANSPORTAS
Automobiliai skirtingiems pirkėjams, tinkantys tiek privatiems, tiek ir verslo klientams, kurie ieško erdvaus ir lengvai transformuojamo automobilio, tuo pačiu metu užtikrinant ir malonų bei komfortišką važiavimą.
„RENAULT PR TYPE“ (1927)
Louisas Renault greitai susidomėjo autobusais ir keleiviniu transportu, todėl pirmasis „Renault“ autobusas viešojo transporto kompanijai „Compagnie Généraledes Omnibus“ buvo pagamintas dar 1909 metais!
Didžiąją laiko dalį šie maži keleiviniai automobiliai kursavo tarp viešbučių ir geležinkelio stoties, perveždami turistus ar žmones, kurie vežėsi vandenį iš gydyklų.
„RENAULT ESTAFETTE“ ŽANDARMERIJOS AUTOMOBILIS (1975)
Pirmas „Renault“ modelis su priekiniais varančiaisiais ratais buvo mažas komercinis automobilis. „Estafette“ turėjo plokščią dugną, nepriklausomą visų ratų pakabą, itin mažą apsisukimo spindulį ir stumdomas vairuotojo duris.
Jis turėjo daug skirtingų versijų, viena jų – šis žandarmerijos modelis.
„RENAULT ESTAFETTE“ MIKROAUTOBUSAS (1980)
Pagaminus daugiau kaip 553 000 automobilių, 1980 metais „Estafette“ pakeitė „Renault Trafic“.
„RENAULT TRAFIC DATASPACE“ KONCEPCINIS MODELIS (2000)
2000 metais „Renault“ pristatė naują požiūrį, koks gali būti verslo klasės automobilis.
„Trafic Dataspace“ yra dviejų koncepcijų – aukščiausios klasės mikroautobuso ir prabangaus poilsio kambario – junginys.
„RENAULT SPACECLASS“ (2017)
„Renault SpaceClass“ yra skirtas itin svarbių klientų pervežimams, kuriuo gali keliauti iki devynių keleivių. Jis turi itin komfortišką ir transformuojamą saloną, specialiai sukurtą privačių ir verslo klientų poreikiams.
„SpaceClass“ yra išskirtinis automobilis, pasižymintis elegantišku dizainu ir erdviu bei rafinuotu salonu.
NUOTYKIAI
Automobiliai, sukurti nuotykiams, metant iššūkį Sacharos dykumai, vykstant atostogų ar keliaujant aplink pasaulį.
„RENAULT TYPE MH“ „6 ROUES“ (1924)
„Renault“ šį šešiaratį „Type MH“ automobilį pristatė 1920-aisiais ir jis buvo skirtas keliauti Sacharos dykuma, tiesiant komunikacijas tarp Alžyro ir Prancūzijos Vakarų Afrikos. Jis buvo Afrikos ekspedicijų pradininkas, kurios buvo rengiamos nuo 1923 iki 1925 metų.
„RENAULT ALASKAN“ AUTOMOBILIS IŠKYLOMS (2016)
Šis tvirtas ir galingas pikapas apjungia išskirtinį komfortą su pravažumu bekelėje. Jis turi patį taupiausią variklį šiame segmente – „Renault“ 2,3 l dCi motorą.
Ši pikapo versija išvykoms yra pasirengusi iššūkiams.
„RENAULT SPACECLASS ESCAPADE“ (2017)
„SpaceClass“ versija „Escapade“ (turinti nuo dviejų iki aštuonių sėdimų vietų) yra skirta šiuolaikiniams nuotykių ieškantiems keliautojams. Automobilis galimas ir su dviem miegamosiomis vietomis (iki 1,90 m ūgio).
PIKAPAI
Nuo „Colorale“ iki „Alaskan“: pikapai, kurie atitinka tiek privačių, tiek ir verslo klientų poreikius; sukurti įveikti net ir pačius sunkiausius kelius.
„RENAULT COLORALE“ PIKAPAS (1950)
1950-ais metais, debiutavus „Colorale“, „Renault“ pristatė pirmąjį SUV modelį šiuolaikinių automobilių istorijoje.
O ši versija pikapo kėbulu buvo dar vienas originalus pasirinkimas modelio gamoje.
„RENAULT TRAFIC DECK’UP“ KONCEPCINIS MODELIS (2004)
2004 m. Briuselio automobilių parodoje „Renault“ pristatė koncepcinį modelį, skirtą pramogoms gamtoje ir tiems, kas ieško nuotykių toli nuo įprastų kelių.
„Trafic Deck‘up“ yra puikus įrodymas, kad praktiškumas gali būti derinamas su komfortu ir elegancija. Sumanus, paprastas ir daugiatikslis koncepcinis modelis.
„RENAULT DUSTER OROCH“ (2015)
Itin populiarus Pietų Amerikoje, „Renault Duster Oroch“ yra ryškus, šiuolaikiškas ir sportiškas automobilis, pradedantis naujos kartos pikapų erą – jis yra pirmasis modelis rinkoje, kurio gamyboje panaudota SUV automobilio platforma. Jis išsiskiria originalia išvaizda, keturiomis durelėmis, kurios užtikrina patogų įsėdimą, erdviu salonu su penkiomis pilnavertėmis sėdynėmis ir talpiu krovinių skyriumi.
„Renault Duster Oroch“ paveldėjo tvirtas ir patikimas „Renault Duster“ savybes.
„RENAULT ALASKAN“ (2016)
„Renault Alaskan“ yra tvirtas pikapas. 2016 metais debiutavęs Kolumbijoje, jis greitai tapo populiarus visoje Pietų Amerikoje, kur itin vertinami pikapai. „Renault Alaskan“ į Europą atvyko 2017 m. rugsėjį.
ELEKTRINIAI LENGVIEJI
KOMERCINIAI
AUTOMOBILIAI
„Renault“ yra pionierius ir elektrinių komercinių automobilių lyderis Europoje, turintis net keturių elektrinių modelių gamą: „Twizy Cargo“, naująjį „ZOE Société“, naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“.
ELEKTRINIS „RENAULT 5“ (1972)
Daugiau nei tiesiog paprastas mažas automobilis visiems, „Renault 5“ yra automobilis kiekvienam. Šis elektra varomas „Renault 5“ modelis buvo sukurtas bendradarbiaujant su Prancūzijos elektrotechnikos gamintoju EDP ir debiutavo 1972 m. pavasarį.
ELEKTRINIS „RENAULT KANGOO 1“ (2002)
Pirmos kartos elektra varomas „Kangoo“ debiutavo dar 2002 metais, o 2008 m. jis buvo įteiktas buriuotojai Ellen Mac Arthur naudotis asmeniškai Vaito saloje. Turėdamas nikelio-kadmio akumuliatorius, jis galėjo nuvažiuoti 90 kilometrų.
„RENAULT FRENDZY“ KONCEPCINIS AUTOMOBILIS
(2011)
Koncepcinis „Renault Frendzy“ yra ypatingai daug praktiškų savybių turintis automobilis. Apjungus lengvojo komercinio ir keleivinio automobilio funkcijas, jis tinka tiek verslui, tiek ir šeimoms.
„Frendzy“ yra tarsi biuras ant ratų, turintis elektros pavarą ir išsiskiriantis nauja „Renault“ modelių išvaizda.
„TWIZY CARGO“, NAUJASIS „ZOE SOCIÉTÉ“,
NAUJASIS „RENAULT KANGOO Z.E.“, „MASTER Z.E.“
(2017)
„Renault“ yra elektrinių LCV automobilių lyderis Europoje (kas trečias elektrinis LCV yra „Renault“) ir turi net keturis šio segmento elektrinius modelius: „Twizy Cargo“, naująjį „ZOE Société“, naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“.
BENDRADARBIAVIMAS RENAULT PRO+
/ FORMULĖ 1
Ypatingas bendradarbiavimas su „Formule 1“ perteikia automobilių sporto įspūdžius.
„RENAULT F1 RS 01“ IR „SAVIEM SG2“ (1978-79)
1970-ųjų pradžioje „Renault“ sukūrė turbininį V6 variklį. Iš pradžių jis buvo numatytas naudoti „Renault-Alpine“ prototipuose, vėliau – „Renault“ „Formulės 1“ automobiliuose. „Super Goélette SG2“ buvo itin populiarus, nuo 1965 iki 1982 metų gaminamas modelis.
Čia yra lenktynių pagalbinio automobilio, kurį naudojo „Renault“ „Formulės 1“ komanda, kopija.
„RENAULT F1 RS 27“ IR „FORMULA EDITION“ FURGONAI
„Renault Pro+“ „Formulėje 1“ bendradarbiauja su „Renault Sport Formula One“ komanda. Prisitaikant prie „Formulės 1“ poreikių, „Renault“ LCV automobiliai lenktynėse tiekia atsargines dalis, taip pat teikia itin svarbių klientų pervežimo paslaugas.
Siekiant pažymėti šį bendradarbiavimą ir pasidalinti aistra automobilių sportui, siūloma ribota „Formula Edition“ juodos ir auksinės spalvos furgonų gama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.