Pranešimas spaudai

Dalintis

NAUJAS „RENAULT“ ĮMONIŲ GRUPĖS REKORDAS – PARDUOTA 3,76 MILIJONŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ, AUGIMAS – 8,5 PROC.

Parduota 3,76 milijonų automobilių, tai 8,5 proc. augimas rinkoje, kuri bendrai išaugo 2,3 proc. Rekordiniai metai „Renault“ – pasaulyje pirmaujančiam prancūzų prekės ženklui – taip pat ir „Dacia“ įmonei. „Renault“ – tai prekės ženklas Nr. 2 Europoje. „Renault“ išlieka Europos elektromobilių segmento lydere, kurios rinkos dalis sudaro 23,8 proc. Visuose įmonių grupės regionuose išaugo tiek pardavimų apimtys, tiek ir rinkos dalis. Įmonių grupė informavo, kad jos pardavimai Eurazijos regione išaugo 13,6 proc., o Azijos ir Ramiojo vandenyno regione 17,0 proc. „Renault“ ir 2018 metais sieks stabilaus augimo, kurį sąlygoja jos tarptautinės veiklos plėtra ir taikomos atsinaujinimo priemonės.

„Renault“ įmonių grupės pardavimai didėjo 5 metus iš eilės, pernai buvo parduota 3 761 634 automobiliai. „Renault“ įmonių grupės (įtraukiant „Lada“) pranešė, kad pasaulyje užregistruota 8,5 proc. daugiau grupės automobilių (lengvieji automobiliai + LCV), o visa rinka augo 2,3 proc. Įmonių grupės rinkos dalis šiuo metu sudaro 4,0 proc. (0,2 punktais daugiau, lyginant su 2016 m.)

LCV segmente įmonių grupė pasiekė naują rekordą – 462 859 registracijos, tai 4,1 proc. daugiau nei 2016 metais.


„Renault“ ir „Dacia“ prekių ženklų pardavimai rekordiškai išaugo atitinkamai iki 2 670 982 655 235 transporto priemonių. „Lada“ pardavimai šoktelėjo 17,8 proc. iki 335 564 registracijų, o „Renault Samsung Motors“ pardavimai sumažėjo 10,1 proc. iki 99,846 vnt.


„Mes nustatėme naują mūsų įmonių grupės rekordą – 2017 m. parduota daugiau kaip 3,7 mln. transporto priemonių. Mes ir toliau didiname pardavimo apimtis ir rinkos dalį visuose regionuose. Mūsų atsinaujinimo ir geografinės plėtros strategija ir toliau duoda rezultatų," - teigė Thierry Koskas, „Renault“ pardavimų ir rinkodaros grupės vykdomojo komiteto narys, EVP.


Europos rinka išaugo 3,3 proc., o įmonių grupės automobilių registracijų padaugėjo 5,6 proc. iki 1 911 169 transporto priemonių. Įmonių grupei tenka 10,8 proc. Europos rinkos dalis, kuri padidėjo 0,2 punkto.


Vien tik „Renault“ prekės ženklo pardavimai padidėjo 3,7 proc., šio ženklo rinkos dalis 8,2 proc. „Renault“ pardavimai, pirmiausia, augo dėl 2016 m. atlikto „Megane“ šeimos atnaujinimo bei praėjusį birželį pradėto pardavinėti naujojo „Koleos“. „Clio“ išlieka antru geriausiai parduodamu automobilių ženklu Europoje, o „Captur“ yra automobilis Nr. 1 savo automobilių grupėje.


Elektromobilių segmente „Renault“ išlaikė lyderio poziciją, užimdama 23,8 proc. rinkos dalį. Pardavimų apimtis padidėjo 38 proc. ZOE, geriausiai Europoje parduodamo elektromobilio, registracijų padaugėjo 44 proc.


Dar prieš pačioje 2018 m. pradžioje pasirodant naujiems „Duster“, „Dacia“ prekės ženklas pasiekė naują Europos pardavimų rekordą – 463 712 registracija (11,7 proc. padidėjimas), o rinkos dalis – 2,6 proc., 0,2 punkto padidėjimas. Šis augimas pirmiausia siejamas su gerais „Sandero“ antrojo etapo, prasidėjusio 2016 m. pabaigoje, rezultatais.


Visuose regionuose už Europos ribų išaugo įmonių grupės apimtys ir rinkos dalis. Įmonių grupių automobilių registracijų padaugėjo 11,6 proc., kai visa rinka augo 3,3 proc. Pardavimai už Europos ribų dabar iš viso sudaro 49,2 proc.


„Renault“ įmonių grupė sėkmingai įtvirtino savo naujojo asortimento pozicijas, tai: „Kaptur“, „Vesta“ ir “Lada Xray“ Rusijoje, „Koleos“ Kinijoje, „Megane Sedan“ Turkijoje, „Duster Oroch“ ir „Kwid“ Amerikoje.


Eurazijoje automobilių registracija padidėjo 13,6 proc., pati rinka augo 7,0 proc. Įmonių grupės, įskaitant „Lada“ prekės ženklą, rinkos dalis padidėjo 1,4 punkto iki 24,5 proc., ypač dėl stiprios dinamikos Rusijoje.

Rusijos rinka per ketverius metus pirmą kartą padidėjo, augimas 12,2 proc. Įmonių grupės pardavimai išaugo 16,9 proc. (įskaitant „Lada“). Daugiau nei viena iš keturių Rusijoje parduotų transporto priemonė 2017 metais buvo „Lada“ arba „Renault“.

„Lada“ informavo apie 17,0 proc. pardavimų augimą ir 19,5 proc. rinkos dalį (0,8 punkto augimas) po sėkmingo įmonės asortimento atnaujinimo – tai yra „Vesta“ ir „Lada Xray“ modelių.

„Renault“ prekės ženklas pasiekė rekordinę rinkos dalį: 8,5 proc., tai yra 0,3 punkto padidėjimas. „Kaptur“ paskelbė, kad buvo užregistruota virš 30 958 automobilių, o „Duster“ – beveik 43 715.

Rusija išlieka antroji pagal dydį įmonių grupės rinka, sutelkusi „Lada“ pardavimus.

Turkijoje „Renault“ nustatė naują istorinį rekordą – pardavimai išaugo 7,0 proc. (130 276 transporto priemonės) rinkoje, kuri 2,8 proc. susitraukė. „Megane Sedan“ patvirtino savo sėkmę su beveik 39 300 registracijų. Prekės ženklo rinkos dalis padidėjo 1,3 punkto iki 13,6 proc., o „Renault“ tapo šalies prekės ženklu Nr. 1 tiek keleivinių automobilių, tiek LCV pardavimų srityje.


Azijos ir Ramiojo vandenyno regione registracijų skaičius išaugo 17,0 proc. rinkoje, kuri plėtėsi 2,7 proc.

Kinijoje „Renault“ pardavė daugiau nei 72 100 automobilių, o 2016 m. buvo parduota 35 278, tad per vienerius metus pardavimų apimtis padvigubėjo. Naujasis „Koleos“ įtvirtino savo sėkmę su 43 400 registracijų.

„Renault Samsung Motors“ pardavimai sumažėjo 10,1 proc. dėl naujų modelių trūkumo aštrios konkurencijos sąlygomis. Šis sumažėjimas sekė po spartaus 2016 m. augimo, rinkai pateikus SM6 ir QM6.


Įmonių grupės automobilių registracijų skaičius Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Indijoje padidėjo 8,4 proc., pati rinka augo 2,0 proc. Įmonių grupės rinkos dalis išaugo 0,4 punkto ir pasiekė 6,6 proc.

Irane, naudojantis „Tondar“ ir „Sandero“, sėkme pardavimai augo 49,3 proc., čia rinkos dalis sudaro 10,8 proc. (2,4 punktų augimas).

Indijoje „Renault“ ir toliau išlieka Europos automobilių ženklu Nr. 1, kurio rinkos dalis yra 3,1 proc. Pardavimai sumažėjo 14,9 proc., belaukiant „Captur“ augimų.

Įmonių grupės pardavimai Šiaurės Afrikoje išaugo 5,6 proc. 4,1 proc. sumažėjusioje rinkoje. Įmonių grupės rinkos dalis dabar sudaro 42,4 proc., tai yra padidėjo 4,1 punkto, pirmiausia, dėka rezultatų Alžyre, kur buvo pasiekta rekordinė 62,8 proc. rinkos dalis arba 11 punktų pakilimas.


Amerikos regione pardavimai išaugo 9,9 proc., visa rinka augo 7,2 proc., o rinkos dalis – 6,7 proc., tai yra 0,2 punkto padidėjimas.

Įmonių grupė ir toliau naudojasi Brazilijos rinkos atsigavimu, ši rinka išaugo 9,3 proc., Pardavimai padidėjo 11,4 proc. rekordinėje 7,7 proc. rinkos dalyje (padidėjo 0,2 punkto), tai sąlygojo geri naujųjų modelių – „Captur“ ir „Kwid“ – pardavimų rezultatai. „Kwid“, pradėtų pardavinėti liepos mėnesį, jau parduota beveik 22 600 vienetų.

Argentinoje, kur rinka išaugo 26,4 proc., įmonių grupės pardavimai padidėjo 16,3 proc., belaukiant „Kwid“ pakilimo.


„RENAULT“ ĮMONIŲ GRUPĖS RINKOS PERSPEKTYVOS 2018 METAIS

Tikimasi, kad 2018 m. pasaulinė rinka augs 2,5 proc., lyginant su 2017 m., o Europos rinka išsiplės 1 proc., 1 proc. padidėdama Prancūzijoje.

Kalbant apie tarptautinį lygį, manoma kad Brazilijos ir Rusijos rinkos išaugs atitinkamai 5 proc. ir 10 proc. Numatoma, kad Kinijoje augs 5 proc., o Indijoje – 6 proc.

Atsižvelgiant į tai, tikimasi, kad įmonių grupė pasinaudos 2018 m. visuose regionuose taikomu asortimento atnaujinimu ir padidins pardavimus, orientuodamasi į tarptautines rinkas pagal naująjį Ateities vairavimo planą (angl. Drive the Future plan).


Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.