Pranešimas spaudai

Dalintis

KARLOSAS SAINZAS DEBIUTUOJA MONTE KARLO RALYJE

„Renault Sport Formula One Team“ vairuotojas Karlosas Sainzas seks savo tėvo, dvigubo Pasaulio ralio čempionato nugalėtojo, pėdomis ir dalyvaus 2018 m. Monte Karlo ralio finaliniame etape. Sausio 28 d. 23 metų amžiaus ispanas su „New Renault Mégane R.S.“ debiutuos Monte Karle, „La Cabanette-Col de Braus“ 13,58 km etape. Karlosas pravažiuos šį etapą vadinamuoju 00 kurso automobiliu, kuris patikrins lenktynių kelią prieš važiuojant numatytojo pasaulio ralio čempionato varžovams. Šis kelias prasideda Pajūrio Alpių supamoje Monako kunigaikštystėje, 1400 m virš jūros lygio, ir spyruokle su siaurais posūkiais leidžiasi žemyn, o tada vėl pakyla virš kalnų perėjos ir baigiasi Col de Brause. Karlosui Sainzui tai – oficialus ralio debiutas. Jo tėvas Monte Karlo ralį laimėjo tris kartus – 1991, 1995 ir 1998 metais. Karlosas Sainzas: „Aš tikrai laukiu pirmojo pasirodymo Monte Karlo ralyje. Aš tiek daug apie jį girdėjau iš savo tėčio – kokie sunkūs etapai, kaip staiga gali pasikeisti sąlygos nuo sniego iki lietaus ar ryškios saulės ir, žinoma, kokių plieninių nervų reikia važiuojant tomis kalnų perėjomis ir serpantinais! Apima tikras jaudulys, kad dalyvausiu tokiame legendiniame renginyje už „Renault Megane R.S“ vairo, automobilis aprūpintas specialiomis snieginėmis ir dygliuotomis padangomis, kad geriau pajusčiau šiuos kelius.“ Gerbėjai šį važiavimą galės stebėti tiesiogiai „TV Power“ eteryje. Monte Karlo ralis prasidės sausio 25 d. Kazino aikštėje, Monake, toliau lauks du sunkūs etapai tamsoje Alpėse, netoli Gapo miesto. Veiksmas penktadienį ir šeštadienį toliau vyks netoli šio miesto, kol sekmadienį baigsis Pajūrio Alpių kalnuose virš kunigaikštystės.

Apie „Renault New Mégane R.S.“

„New Renault MÉGANE R.S.“ automobilio, pirmą kartą pristatyto 2017 m. rugsėjo mėn. Frankfurto automobilių parodoje, automobilių sporto entuziastai laukė nekantraudami. Šio trečiosios MÉGANE R.S. kartos automobilio, kaip ir jo pirmtakų, tikslas – tapti rinkos C segmento etalonu, jis tiesiog pulsuoja „Renault Sport“ kompetencija ir aistra.

Savo galingu dizainu ir susitelkimu į rezultatus „New Renault MÉGANE R.S.“ išryškina savo sportinę kilmę ir suteikia išskirtinį vairavimo malonumą keliuose bei specialiose trasose.

Derinant efektyvumą, judrumą, stabilumą ir komfortą, automobilio važiuoklė aprūpinta 4CONTROL keturių ratų valdymo sistema ir keturiais hidrauliniais smūginiais stabdžių amortizatoriais.

Bendro „Renault Sport Cars“ ir „Renault Sport Racing“ inžinierių darbo rezultatas – naujos kartos 1,8 litro turbo variklis, suteikiantis 280 AG ir 390 Nm.

Klientai gali pasirinkti vieną iš keturių automobilio versijų, tinkančių skirtingiems vairavimo būdams, taip pat galimi du transmisijos tipai (rankinis arba EDC pavarų dėžė) ir dviejų tipų važiuoklės („Sport“ arba „Cup“).

Naudojamos naujausios technologinės galimybės, tokios kaip „R.S. Vision“, MULTI-SENSE arba nauja „R.S. Monitor“ versija.


„Renault“ ir Monako automobilių klubas

2018 m. pradžioje „Renault Sport“ paskelbė, kad ir toliau bus tęsiama daugiau nei 30 metų trunkanti istorinė partnerystė su Monako automobilių klubu, organizuojančiu visas automobilių sporto varžybas šioje kunigaikštystėje.

Kadangi „Renault“ dalyvauja Monte Karlo ralyje, „Renault“ ir MAK keliai vis dažniau susikerta. Prieš „F1 Grand Prix“ MAK dešimt metų rengė „Formula Renault 3.5“ seriją, taip pat nuo 2016 m. rengia „Eurocup Formula Renault“ čempionatą, kur jaunos viltys siekia pergalių, norėdamos įsitvirtinti aukščiausiame automobilių sporto lygyje.

Monakas – tai ta vieta, kur dažnai pasirodo naujieji „Renault Sport“ modeliai, tokie kaip „Clio R.S.“ 16 koncepcinis automobilis ar naujasis 2017 m. „Mégane R.S“. Daugelis „Renault Sport“ ribotos serijos automobilių modelių pagerbė Monako dalyvavimą automobilių sporte: „Monako GP“ ženklelis išdidžiai puikuojasi ant „Laguna GT“, „Clio R.S.“ ir „Mégane R.S.“ automobilių.


Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.