Pranešimas spaudai
88 Ženevos automobilių parodoje „Renault“ pristato naują aljanso ir „Daimler“ sukurtą 1,3 litro tiesioginio įpurškimo turbininį benzininį variklį, įmontuotą „Captur“ ir „Scénic“ automobiliuose.
Naujasis variklis užtikrina gerokai didesnį važiavimo malonumą ir didesnį sukimo momentą, esant mažam variklio greičiui, taip pat didesnį ir pastovesnį sukimo momentą, esant didesnėms apsukoms, bei mažesnį degalų sunaudojimą bei CO2 išmetimą. Be to, variklis atitinka aukščiausius patikimumo ir patvarumo standartus.
Kuriant naująjį TCe variklį buvo pritaikytos pastarojo meto aljanso inovacijos, įskaitant „Mirror Bore Coating“ – cilindro dengimo technologiją, naudojamą „Nissan“ GT-R variklyje, siekiant pagerinti energijos vartojimo efektyvumą, mažinant trintį ir optimizuojant šilumos laidumą. Taip pat įdiegtos kitos technologijos, leidžiančios padidinti vairavimo malonumą ir mažinti degalų sąnaudas bei išmetamą CO2 kiekį, pavyzdžiui: tiesioginis kuro įpurškimas, kuro slėgį padidinus iki 250 barų, ir speciali degimo kameros konstrukcija, kad būtų optimizuotas degiojo mišinio susidarymas. Dvigubo kampinio pakopinio kintamo vožtuvo sinchronizavimo (VVT) technologija – dar viena naujojo variklio ypatybė. Ši sistema kontroliuoja įleidimo ir išmetimo vožtuvus, priklausomai nuo variklio naudojimo. Viso to rezultatas – didesnis sukimo momentas esant mažoms apsukoms su stiprintuvu, užtikrintas nuoseklesnis sukimo momentas, esant didesniam variklio sūkių skaičiui, kad būtų padidintas važiavimo malonumas.
„Renault Scénic“ automobiliai su šiuo varikliu bus gaminami keturių variklių galių (115, 130, 140 ir 160 AG), didžiausia – 160 AG, tai yra 30 AG didesnė, lyginant su jo pirmtaku. Didžiausias sukimo momentas – 270 Nm, iki 65 Nm daugiau nei ankstesniuose automobiliuose, kurių didžiausias sukimo momentas 205 Nm.
„Renault Captur“ automobilyje 130 AG variklis su rankine pavarų dėže sukurs maksimalų 220 Nm sukimo momentą nuo 1500 apsisukimų per minutę iki 3500 apsisukimų per minutę. Taip pat bus gaminamas ir 150 AG variantas (su EDC ir mechanine pavarų dėže), kurio maksimalus sukimo momentas 250 Nm nuo 1600 apsisukimų per minutę iki 3250 apsisukimų per minutę.
„Mūsų naujam benzininiam varikliui panaudota „Renault“ įmonių grupės, viso aljanso ir mūsų partnerio „Daimler“ inžinierių patirtis. Variklis atitinka aukštus viso aljanso ir „Daimler“ kokybės standartus, buvo atlikta daugiau nei 40 000 valandų bandymų ir sumodeliuotų situacijų. Jis yra skirtas tarptautinei rinkai ir bus gaminamas penkiose gamyklose, numatoma pagaminti maždaug apie vieną milijoną vienetų kiekvienais metais“, – komentavo Philippe Brunet, aljanso variklių ir elektromobilių kūrimo viceprezidentas.