Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ BERLYNO CENTRE ATIDARO FIRMINĘ ELEKTROMOBILIŲ PARDUOTUVĘ

• Pirmiausia Stokholmas, dabar Berlynas… „Renault“ atidaro antrą „Renault“ elektromobilių centrą. • Ši miesto koncepcijos parduotuvė įsikūrusi judriame Berlyno prekybos rajone.

„Renault“, plėsdama savo miesto koncepcijos parduotuvių tinklą, Berlyne,Vokietijoje, atidarė naują „Renault“ elektromobilių centrą. Pirmasis toks elektravaromų transporto priemonių centras, kuriame visuomenei pristatomi šieautomobiliai, vasario mėnesį buvo atidarytas Stokholme.

Ši naujoji koncepcinė parduotuvė – tai išskirtinė Vokietijos parduotuvė, atidarytabendradarbiaujant su vietiniu „Renault“ automobilių platintoju „Autohaus König“.Parduotuvė įsikūrusi istoriniame Berlyno miesto centre, netoli „Gendarmenmarkt“aikštės. Tokio elektromobilių centro tikslas – užmegzti ryšius su klientais iratsakyti į dažnai užduodamus klausimus apie elektra varomus automobilius beituo pat metu reklamuoti tokių transporto priemonių vairavimo pranašumus. Parduotuvėslankytojams tiek fiziškais, tiek ir skaitmeniniais būdais pateikiamainformacija apie šio prekės ženklo elektromobilių asortimentą, įkrovimoinfrastruktūrą ir įkrovimo sistemas, vietinius teisės aktus ir subsidijas,pirkimo sąlygas bei paslaugas, susijusias su elektromobiliais. Klientai taippat galės atlikti bandomuosius važiavimus su elektromobiliu ir pateikti parduotuvėjesavo užsakymą.

Vis daugiauvairuotojų domisi elektra varomomis transporto priemonėmis, tačiau apie jasžino vis dar nedaug“, – pastebi Gillas Normandas, „Renault“ įmonių grupėsSVP elektrinių transporto priemonių verslo atstovas. – „Renault“, kaip šiuo metu sėkmingiausio Europoje elektromobilių prekėsženklo, tikslas yra išeiti ir pasitikti šiuos klientus, atsakyti į jų klausimusir palengvinti apsisprendimą norintiems žengti į gyvenimą, kuriame transportopriemonės varomos elektros energija.

Koncepcinė Berlyno parduotuvė veikia taip pat, kaip ir populiariojiprekybos vieta Stokholme, per pirmuosius tris mėnesius pritraukusi daugiau kaip14 000 lankytojų. Šis novatoriškas platinimo kanalas, daugiausia skirtas pažintiniamstikslams miesto vietovėse (miesto centruose, prekybos centruose ir pan.), pasirodėkaip labai sėkmingas, pristatant elektra varomų automobilių naudą miestoaplinkoje. „Renault“ svarsto atidaryti koncepcines elektromobilių parduotuves irkituose Europos miestuose.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.