Pranešimas spaudai

Dalintis

24 valandų Le Mano lenktynės – Finišas

„Signatech Alpine Matmut“ komanda 24 valandų Le Mano lenktynėse finišavo antroji ir yra FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato LMP2 kategorijos lyderė • „Signatech Alpine Matmut“ komanda, kaip ir 2014, 2016 bei 2017 metais, 24 valandų Le Mano lenktynių finiše tapo LMP2 kategorijos prizininke. • 2018 metais Nikolas Lapierre, Andre Negrao ir Pjeras Thirietas, atkakliai kovodami nuo starto iki pat finišo, finišavo antri. • Komanda surinko didžiausią taškų skaičių ir dabar, užsitikrinusi solidžią persvarą, yra FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato lentelės viršuje.

„Signatech Alpine Matmut“ vairuotojas po pirmojo rato buvo penktas, jam pavykoišvengti pavojingų situacijų, įvairiose trasos vietose susidariusių dėl lietaus.Po pirmojo etapo paaiškėjo komandųstrategijos, pavyzdžiui, kai kurios jų – taip pat ir „Alpine“ komanda – nepasipildydamosdegalų sugebėjo nuvažiuoti vienu ratu daugiau. Toks ekonomiškas degalųnaudojimas leido Nikolui pakilti į trečiąją vietą.

Po trijų etapų Nikas estafetę perdavė Andre Negrao. Brazilas tęsė savokomandos draugo pradėtą darbą ir netrukus buvo jau antroje pozicijoje. Vėliaujis prarado šiek tiek laiko per pirmąjį automobilių saugos etapą, tačiau pasiektąpoziciją išlaikė iki tol, kol lenktynių trasą užleido Pjerui Thirietui.

Temstant lenktynėse padaugėjo įvairių incidentų, dėl to „lėtose zonose“buvo ribojamas greitis, tad pasidarė sunkiau išlaikyti padangų temperatūrą. Todėljo trečiojo etapo pabaigoje nepasisekė ir Pjerui – jo automobilis apsisuko, lenktynininkasbandė grįžti atgal į trasą, bet prarado antrąją vietą.

Tada į trasą grįžo Nikolas Lapierre ir greitai viskąsustatė atgal į savo vietas. Po šešių valandų automobilis Nr. 36 buvo trečias, ir,ilgai nelaukus, sugrįžo į antrąją poziciją.

Kaip visada, naktinio važiavimo Le Mane metu, automobiliaivingiavo į šonus ir apsisukinėjo. „Signatech Alpine Matmut“ komanda taip patpatyrė tokių nepalankių situacijų, pavyzdžiui galima paminėti labai nepalankų automobiliosaugos laikotarpį arba priekinės dalies keitimą, sąlygotą kito iš rikiuotės išėjusioautomobilio nuolaužų.

Laimei rytas buvo ramesnis, o N. Lapierre, A. Negraoir P. Thirieto trio atkaklumas buvo apdovanotas ir komanda prieš pat 11.30 val.vėl užėmė antrąją poziciją.

Nuo tada komandos vairuotojų buvo prašoma išlaikytirezultatą, o Nikolo Lapierre tikslas lenktynių pabaigoje buvo vienintelis – saugiaipasiekti finišą.

Po 2016 metų pergalės ir trečiosios vietos 2014 ir2017 metais šiais metais „Signatech Alpine Matmut“ komanda užėmė antrąją vietą.Šiuo rezultatu pažymėtos 40-osios 1978 metais Pironi ir Jaussaudo su A442B pasiektospergalės metinės, tačiau tai taip pat labai reikšminga pozicija ir FIA ilgųdistancijų lenktynių pasaulio čempionate!

Šie 24 valandų Le mano lenktynėse iškovoti Nikolo,Andre ir Pjero pergalės taškai bus didinami 1,5 koeficientu. Dėl patogių antrosiosvietos taškų, komanda bendrojoje klasifikacijoje užima lyderio poziciją.

Kitas FIA ilgų distancijų lenktynių pasauliočempionato etapas vyks Silverstone rugpjūčio 19 dieną.

Citatos

Regis Fricotte, „Alpine“ pardavimų irkonkurencijos vadovas

„Alpine“ komandai tai buvoypatingas savaitgalis, nes minėjome 1978 metų pergalės 40-mečio jubiliejų, ožiūrovai mums parodė, kaip labai jie norėjo pamatyti trasoje A442B. Čia atvykokeli „Alpine Network“ partneriai ir klientai. Nuo starto iki finišo lenktynėsbuvo intensyvios, ir mes visi nuosekliai sekėme Nikolo, Andre ir Pjero pažangą.Mūsų tikslas buvo laimėti, bet mums visai nereikia nerimauti dėl šios antrosiosvietos rezultato, kuris buvo pasiektas varžantis su labai stipriais oponentais.“

Filipas Sinaultas, „Signatech Alpine Matmut“ komandos vadovas

„Turiu pasakyti, kad mes susidūrėme su stipresnekomanda nei mes, ir kad laimėti šį savaitgalį buvo neįmanoma. Aš norėjau, kad mumsbent minutę vėliau sutemtų. Tačiau kelios lenktynių detalės mums kainavo keliassekundžių, kurios vėliau virto minutėmis. Mes nė vienu momentu nepasidavėme – visąlaiką išsilaikėme tarp keturių geriausiųjų – o komanda ir vėl dirbo labaigerai. Keturios prizinės vietos Le Mane per pastaruosius penkerius metus,tvirta persvara čempionate, suteikia man pagrindo šį vakarą džiaugtis.“

Nikolas Lapierre

„Manau, kad mes padarėme lenktynes sudėtingesnes,nei turėtų būti. Mes turėjome penkias ar šešias situacijas, kurios mums kainavošiek tiek laiko. Turime viską išanalizuoti, kad sugrįžtume stipresni. Nežiūrintšiokio tokio nusivylimo, manau, kad mes negalėjome tikėtis geresnio rezultato irkad mes turėtume būti patenkinti šia antrąja vieta. Tai taip pat yra labaigeras čempionato rezultatas.“

Andre Negrao

„Yra trys podiumai, apie kuriuos svajoja vairuotojai,– Indianapolio, Monako ir Le Mano. Tai neįtikėtinas jausmas stovėti virš tokiosentuziastingos minios. Praėjusiais metais mes neturėjome tokios galimybės, ir,aš manau, kad dėl to mane tai dar labiau džiugina. Aš lenktyniavau gana gerai,nes komanda viską parengė puikiai. Žinau, kad man vis dar yra galimybiųtobulėti, ir mes ketiname tęsti darbą, kad taptume dar stipresni.“

Pjeras Thirietas

„Tai jau trečias kartas, kai aš finišavau antras LeMano LMP2 kategorijos lenktynėse, tad turiu čia sugrįžti, kad galiausiailaimėčiau. Manau, kad lenktyniavome pritrenkiančiai, nes komanda atlikofantastišką darbą. Tačiau tie vaikinai, su kuriais mes susitikome, buvo dargeresni, jie buvo vienodai geri ir ruošdami automobilį, ir lenktyniaudamitrasoje. Savo ruožtu, automobilyje aš jaučiausi gerai ir rezultatas yra labaiteigiamas. Mes turime tuo mėgautis, nes 24 valandų Le Mano varžybos vis dar yrasunkiausios sezono lenktynės.“

24 valandų Le Mano varžybųbendroji klasifikacija – LMP2 kategorija

1.2.3.4.5.„United Autosports“ Nr. 32 +4 ratai

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.