Pranešimas spaudai
• Nuo 2018 m. sausio 1 d. „Renault“ įmonių grupės transporto priemonių, kartu su „Jinbei“ ir „Huasong“, pardavimai išaugo 3,2 procento. Pagal 2017 metų apimtis, „Renault“ įmonių grupės apimtys sumažėjo 1,2 procento, o pasaulinė rinka krito 0,3 procento.
• Europoje įmonių grupės automobilių pardavimas buvo stabilus (+ 0,5 procento).
•Įmonių grupė toliau įgyvendina „Ateities vairavimo“ planą, plėsdama jį tarptautinėse rinkose, kur automobilių registracijos šiuo metu sudaro 50,6 procento visų įmonių grupės pardavimų (2017 metais sudarė 49,2 procento), to pasiekta ypač „Jinbei“ ir „Huasong“ prekių ženklų integracijos dėka.
• „Renault“ prekės ženklo elektra varomų transporto priemonių segmento pardavimai per metus iš viso išaugo 37 procentus, ypač smarkus augimas buvo antrąjį pusmetį (+ 62 procentai). Šiame segmente Europoje „Renault“ yra lyderė, užimanti 22 procentų rinkos dalį.
• Lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente įmonių grupės augimas sudarė 33,7 procento (619 229 automobiliai). Atmetus „Jinbei“ ir „Huasong“, pardavimai išaugo 0,9 procento – parduota 467 042 automobiliai.
• „Renault“ įmonių grupė siekia, kad 2019 metais jos pardavimai šiek tiek padidėtų, ypač spartus augimas turėtų būti antrąjį šių metų pusmetį dėl naujų tarptautinių modelių išleidimo bei naujojo „Clio“ – pirmaujančio Europoje įmonių grupės modelio, kuris bus pristatyta Ženevos automobilių parodoje.
2018 metais „Renault“ įmonių grupė pasiekė transporto priemonių pardavimo rekordą – parduota 3 884 295 automobiliai, iš jų 2 532 567 (- 5,2 proc.) „Renault“ ir 700 798 (+ 7,0 proc.) „Dacia“. „Lada“ ženklo pardavimų padaugėjo 18,7 procento, užregistruoti 398 282 automobiliai, „Renault-Samsung-Motors“ užregistruota 14,9 procento mažiau, tai yra 84 954 automobiliai. „Jinbei“ ir „Huasong“ parduotos 165 603 transporto priemonės.
Elektra varomų automobilių segmente „Renault“ ženklo pasaulinių pardavimų apimtys per metus išaugo 36,6 procento (daugiau kaip 49 600 automobilių), didesnis augimas buvo antrąjį pusmetį (+ 62,1 proc.). Šiame sektoriuje „Renault“ pirmauja Europoje ir užima 22,2 procento rinkos dalies. ZOE pardavimų apimtys išaugo 26,1 procento (39 458 automobiliai), o „Kangoo Z.E.“ – 105,1 procento (8 747 automobiliai).
Lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente, kartu su „Jinbei“ ir „Huasong“, įmonių grupės apimtys padidėjo 33,7 procento. 2018 metais „Renault“ ženklas pasiekė naujas rekordines aukštumas, nežiūrint nuosmukio Turkijoje ir Argentinoje – dviejose svarbiose šio segmento rinkose.
„2018 metais „Renault“ įmonių grupės pardavimai, kartu su „Jinbei“ ir „Huasong“ ženklais, išaugo 3,2 procento. Įmonių grupės pardavimų augimas Rusijoje, Brazilijoje ir Afrikoje kompensavo beveik visus ekonominius ir geopolitinius sunkumus už Europos ribų, – teigė Oliveris Murguetas, „Renault“ įmonių grupės pardavimų ir regionų vykdantysis viceprezidentas.
Europoje automobilių registracijų skaičius išliko stabilus (+ 0,5 proc.), o pati rinka išaugo 0,2 proc. Įmonių grupės augimas daugiausia susijęs su „B“ segmentu („Clio“, „Captur“, „Sandero“) ir naujuoju „Duster“. „Clio“ yra antras geriausiai parduodamas automobilis Europoje, o „Captur“ – pirmasis savo visureigių automobilių klasėje.
„Dacia“ prekinis ženklas Europoje pasiekė naujus pardavimų rekordus: užregistruotos 511 622 transporto priemonės (+ 10,3 proc.) ir pasiekta rekordinė 2,9 procento rinkos dalis (+ 0,3 punkto). Šis padidėjimas yra susijęs su metų pradžioje išleisto naujojo „Duster“ bei „Sandero“ veiklos rezultatais.
„Renault“ įmonių grupė toliau vykdo savo „Ateities vairavimo“ planą, plėsdama jį tarptautinėse rinkose, kuriose šiuo metu automobilių registracijos sudaro 50,6 procento visų pardavimų (lyginant su 49,2 proc. 2017 metais), ypač dėka „Jinbei“ ir „Huasong“ prekių ženklų integracijos, be to nepaisant pardavimo sumažėjimo Turkijoje ir Indijoje bei nuo rugsėjo pradžios nutraukto pardavimo Irane.
Rusijoje, antroje didžiausioje pagal įmonių grupės pardavimų apimtis šalyje, rinka išaugo 12,8 procento. Įmonių grupė yra lyderė, nes iš keturių parduodamų automobilių daugiau kaip vienas automobilis yra „Lada“ arba „Renault“. Pardavimai išaugo 10,9 procento.
„Renault“ prekės ženklo apimtys buvo stabilios, parduotos 137 062 transporto priemonės, 2019 metais laukiama pasirodant „Arkana“ modelio.
LADA pasiekė 15,6 procento augimą – parduota 360 204 transporto priemonės, dėl sėkmingai atnaujintų modelių pasiekta 20 procentų rinkos dalis (+ 0,5 punkto). „LADA Vesta“ tapo geriausiai parduodamu automobiliu Rusijoje.
Brazilijoje įmonių grupė pralenkė atsigaunančią rinką, kuri išaugo 13,6 procento. Mūsų pardavimai padidėjo 28,5 procento, pardavėme beveik 215 000 automobilių, o mūsų rinkos dalis pasiekė 8,7 procento (+1,0 punkto) dėka gerų „Kwid“ rezultatų, šių automobilių buvo parduota daugiau kaip 67 000 vienetai.
Afrikoje įmonių grupė sustiprino savo lyderystę, užimdama 18,1 procento rinkos, čia parduotos 218 797 transporto priemonės, tai pasiekta dėl gerų veiklos rezultatų Maroke, Pietų Afrikoje ir Egipte. Maroko rinkos dalis pasiekė 43 procentus, o pardavimo apimtys padidėjo 7 procentais. Čia toliau pirmauja „Dacia“ su „Dokker“ ir „Logan“ – tai du geriausiai parduodami modeliai. Pietų Afrikoje „Renault“ prekės ženklo pardavimai išaugo 14,9 procento ir siekia daugiau kaip 26 000 parduotų automobilių, tai sudaro 4,9 procento rinkos dalies. Egipte įmonių grupės rinkos dalis pasiekė 11,4 procento, padidėjo daugiau kaip 3 punktais, parduoti 20 504 automobiliai.
Indijoje pardavimai nukrito 26,8 procento, o pati rinka išaugo 8,4 procento. 2019 metų antroje pusėje čia numatoma pristatyti naują automobilį.
Kinijoje įmonių grupė toliau įgyvendina „Ateities vairavimo“ planą. „Dongfeng-Renault“ apimtys sumažėjo 26,9 procento, čia taip pat laukiama 2019 metais pristatomų naujų automobilių modelių. Sėkmingai steigiama bendra įmonė RBJAC („Jinbei“/„Huasong“). Įmonių grupė sparčiai plečia savo elektrinių transporto priemonių sritį, investuodama į JM EV, penktą pagal dydį elektrinių transporto priemonių gamintoją. Iš viso, įtraukiant ir naujus „Jinbei“ ir „Huasong“ ženklus, įmonių grupės apimtys Kinijoje pasiekė 216 699 automobiliu.
„RENAULT“ ĮMONIŲ GRUPĖS PERSPEKTYVOS 2019 METAIS
Tikimasi, kad 2019 metais pasaulinė rinka bus stabili, palyginus su 2018 metais.
Taip pat tikimasi, kad ir Europos rinka bus stabili, o Rusijos rinka išaugs mažiausiai 3 procentais, taip pat Brazilijos rinka – 10 procentų.
Šiame kontekste 2019 metais „Renault“ įmonių grupė siekia šiek tiek padidinti savo pardavimus, o ypač juos paspartinti antrąjį pusmetį, nes tarptautinei rinkai bus pateikti nauji modeliai bei pristatytas naujasis „Clio“, pirmaujantis Europoje įmonių grupės modelis.
PAPILDOMOS INFORMACIJOS TEIRAUTIS:
Rie Yamane
Atstovas žiniasklaidai
+33 1 76 84 00 99
+33 6 03 16 35 20
„Renault“ atstovai žiniasklaidai: + 33 1 76 84 63 36
Interneto svetainė: www.grouperenault.com
Stebėkite mus: @Groupe_Renault
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.