Pranešimas spaudai

Dalintis

„TopGear Lietuva“ išrinko sportiškiausią metų automobilį – juo tapo „Renault Megane R.S.“

Tradiciškai metų pradžioje „TopGear Lietuva“ paskelbia geriausius metų automobilius. Sportiškiausio automobilio titulas šiemet atiteko „Renault Mégane R.S.“, aplenkusiam garbingus kategorijos konkurentus – „VW Polo GTI“ ir „Suzuki Swift Sport“.

Trečiosios kartos „Mégane R.S.“ tikslas tas pats – būtigeriausiu kompaktiniu „karštu“ hečbeku, tad jame apjungti patys naujausi„Renault Sport“ padalinio pasiekimai ir lenktynių aistra. Panašu, kad tikslaspasiektas su kaupu, o sportinių automobilių entuziastai jau dabar nekantraujasusipažinti su naujausia „Trophy“ versija.


Sumažintas variklis, „Cup“ versijospakaba ir „4 Control“ galinių vairuojamųjų ratų sistema


„Renault Mégane R.S.“ sumontuotas naujos kartos 1,8 ldarbinio tūrio benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina,pasiekiantis 280 AG galią. Tai – vieną didžiausių sukimo momentų, pasiekiantįnet 390 Nm, savo segmente turintis variklis, užtikrinantis itin gerą dinamikąir komfortą. Naujasis variklis, palyginti su ankstesnėje versijoje montuotumotoru, yra 8 proc. taupesnis ir pasižymi 11 proc. mažesne CO 2 emisija.

„Renault Mégane R.S.“ kūrę inžinieriai sugebėjo žengtidar toliau, pirmą kartą šioje sportiškų automobilių klasėje pritaikę unikaliąvisų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą. Perkant šį automobilį galima riktisir iš dviejų važiuoklės tipų: kompromisą tarp dinamikos ir kasdienio komfortosiūlančios „Sport“ arba lenktynių trasai optimizuotos „Cup“.

Naujajame „Renault Mégane R.S.“ sumontuota patogesnė irdar daugiau funkcijų turinti duomenų informacijos sistema „R.S. Monitor“. Jojerealiu laiku pateikiama informacija, gaunama iš daugiau kaip keturiasdešimtiesautomobilyje sumontuotų jutiklių apie automobilio įsibėgėjimą, stabdymą, vairopasukimo kampą, „4CONTROL“ sistemos veikimą, temperatūrą, slėgį ir kitus svarbiusparametrus.

“MULTI-SENSE” sistema pagal pasirinktą vairavimo režimąpritaiko variklio atsaką, akseleratoriaus pedalo, pavarų veikimo modelį, vairokietumą. Galimi 5 variantai:

„Comfort“: sklandus pavarų perjunginėjimas, be jokio trūkčiojimo,specifiniai variklio reakcijų nustatymai ir 5 pavarų dėžės perjungimo modelis,kuris taip pat mažina degalų sąnaudas.

„Normal“: gera pusiausvyra tarp komforto, akustikos ir saugos, kasdieniamnaudojimui idealus ESP įjungimo slenkstis.

„Sport“: sportiškesnė padėtis - šis režimas sujungia aktyvesnįatsaką su maloniai griežtesniu variklio garsu, kietesniu vairu ir pakelta ESPįjungimo riba.

„Race“: bekompromisis efektyvumas su dar greičiau keičiamomispavaromis. Šiuo režimu ESP visiškai išjungta, o „4CONTROL“ sistemos nustatymaiužtikrina dar geresnį valdymą.

„Perso“: šis režimas leidžia kiekvienam vairuotojui pritaikytiįvairių technologijų ir vairuotojo pagalbos (ADAS) nustatymus individualiai.


Be to, sporto ir lenktynių režimuose EDC pavarų dėžėjetaip pat yra funkcijos: „Multi Change Down“ ir „Start Control“.


Gražiausias „karštasis“ hečbekasrinkoje


Naujasis „Renault Mégane R.S.“ išsiskiria sportiškoautomobilio išvaizda, kurią dar labiau pabrėžia nauja „Tonic Orange“ spalva,išryškinanti kėbulo formas. Automobilio salone sumontuotos sportinės sėdynės suintegruotais galvų atlošais, aliuminiu padengti pedalai ir pavarų perjungimosvirtis. Tikras desertas sportinių automobilių mėgėjų akims.


Balus skyrė ir kviestiniai ekspertai


Apdovanojimų komisiją sudarė žurnalo „TopGear Lietuva“redakcijos nariai ir kviestiniai bandytojai: Europos Ralio kroso čempionasRokas Baciuška, Italijos kartingo „BirelART“ gamyklos pilotas Gustas Grinbergasir „Energizer Racing“ komandos lenktynininkas, 2018 metų Baltijos žiediniųištvermės lenktynių čempionato bendros įskaitos prizininkas Rimvydas Savickas.


„Renault“ruošia dar galingesnį „Megane R.S.“. Labai laukiama „Trophy“ versija turės 1.8l turbininį variklį, kurio galia sieks 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm.

Galerija

Vaizdo įrašai

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.