Pranešimas spaudai

Dalintis

Naujasis „Renault Clio“: naujos kartos ikona

„Renault“ pristato visiškai naują „Clio“ – penktosios kartos automobilių ikoną, kurių iš viso buvo parduota per 15 mln. vienetų. Debiutavęs 1990 m., „Clio“ tapo geriausiai visame pasaulyje parduodamu „Renault“ grupės modeliu. „Clio“ geriau nei bet kuris kitas automobilis reprezentuoja mylimiausią prancūzų tautos mašiną, kuri nuo 2013 metų yra ir populiariausias B segmento automobilis Europoje. Įspūdingus „Clio“ pardavimus patvirtina ir tai, kad nuo 2012 iki 2018 metų šio modelio pardavimai kasmet augo.

§

§§§

Sukurtas vadovaujantis „evoliucijosir revoliucijos“ principu, naujasis „Clio“ perrašo taisykles brandesniu kėbulostiliumi ir visiškai naujos išvaizdos salonu. Pasižymintis išraiškingesnėmislinijomis ir labiau išryškinta priekine dalimi, naujasis „Clio“ atrodogyvybingesnis ir šiuolaikiškesnis, tuo pačiu išlikdamas akimirksniu atpažįstamu,nors 100 proc. detalių yra naujos. O salone revoliucija yra daugiau neiakivaizdi. Visiškai naują salono išvaizdą įkvėpė aukštesnės klasės segmentas,tiek kalbant apie pirkėjų vertinamą kokybę, tiek ir apie įdiegtastechnologijas. Šiuos privalumus įvertins visi vairuotojai, nes automobilis tapodar praktiškesnis ir patogesnis.

„Penktosios kartos „Clio“ mums yra itin svarbus, kadangi jis yrageriausiai parduodamas modelis segmente ir antras populiariausias visų klasiųautomobilis Europoje. „Clio“ yra ikona ir naujausia jo karta turi pačiasgeriausias ankstesnių modelių savybes. „Clio IV“ išvaizda pavergė mūsų pirkėjusir vis dar yra geidžiama, tad mes nusprendėme išsaugoti šį DNR, tuo pačiunaujajam modeliui suteikdami šiuolaikiškumo ir elegancijos. O salone įvykotikra revoliucija, žymiai pagerinus pirkėjų vertinamą kokybę, su daugiaurafinuotumo ir technologijų. Ir tai yra geriausias visų laikų „Clio“.“

Laurens van den Acker, Korporatyvinio dizaino padaliniovyresnysis viceprezidentas

Naujasis „Clio“ yravienas pirmųjų „Drive the Future (2017–2022)“ plano „Renault“ grupės modelių.Pristatytas 2017 m. rudenį, planas turi tris pagrindines kryptis:

§

§§Savavaldę. Iki 2022 m.bus pristatyta 15 modelių, kurie turės savavaldžio važiavimo technologijas.Naujasis „Clio“ yra miesto automobilių pradininkas, kuriame bus diegiamos savavaldįvažiavimą įgalinančios vairuotojo pagalbinės sistemos.

Naujasis „Clio“ yrakertinis strategijos, skirtos sutvirtinti Aljanso partnerių bendradarbiavimą, modelis.Ši strategija paremta kuriant bendras technologijas ir naudojant naujasplatformas, tokias kaip „CMF-B“ – naujasis „Clio“ yra pirmasis naujos platformoselektrinius ir elektroninius modulius naudojantis automobilis. Šioje platformojegali būti diegiamos naujausios technologijos, taip prisitaikant prie rinkosporeikių.

Naujos kartos „Renault“modelių pionierius – naujasis „Clio“ – taip pat galimas „R.S. Line“ versijoje,kurią sukurti įkvėpė „Renault Sport“ padalinys, taip pat ir kaip visiškainaujos išvaizdos „INITIALE PARIS“ versija.


Ryški naujojo „RenaultClio“ revoliucija salone

Pristatymas

Pastebėti užtenka vos akimirkos. Pirkėjųvertinama kokybė ir salono ergonomika buvo naujojo „Clio“ interjerą kūrusiųdizaino komandų prioritetas. Salonas yra visiškai kito kokybės lygio suapdailai panaudotomis aukščiausios klasės medžiagomis, minkšta prietaisųskydelio, durelių ir centrinės skydelio dalies apdaila ir itin kruopščiusurinkimu. Ne toks masyvus, todėl salone užtikrinantis daugiau erdvės, ir su daugiaunaujų technologijų, naujojo „Clio“ pažangus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelisyra pritaikytas vairuotojui, o jo banguotos formos dar labiau pabrėžia erdvę. Turėdamasdidžiausius ekranus segmente, jis siūlo naujos kartos ergonomiką dar labiauįtraukiančiam važiavimo potyriui. Naujajame „Clio“ įdiegtos šiame segmenteanksčiau nematytos technologijos, pavyzdžiui, mieste itin patogus elektrinisstovėjimo stabdys, tapo prieinamos visiems.

Multimedijosekranas

Svarbiausias „Smart Cockpit“prietaisų skydelio elementas yra 9,3 colių įstrižainės (dvigubai didesnis nei 7colių) didžiausias kada nors „Renault“ automobilyje sumontuotas ekranas.Vertikali ir šiek tiek išgaubta planšetė, įkvėpta „Espace“ ekrano, vizualiaipadidina prietaisų skydelį, taip salonui suteikiant labiau šiuolaikinę išvaizdąir didesnį patogumą naudotis. Į vairuotoją pakreiptame ekrane su naująja „EASYLINK“ junglumo sistema itin patogiai valdomos multimedijos, navigacijos irpramoginės programos, taip pat „MULTI-SENSE“ nustatymai.

Skaitmeniniairodmenys

Naujajame „Clio“ pirmąkartą buvo sumontuotas skaitmeninis ekranas, pakeitęs tradicinius analoginiusrodmenis – ši technologija atkeliavo tiesiai iš aukštesnės klasės segmentomodelių. TFT technologijos ekranas, kurio įstrižainė siekia nuo 7 iki 10 colių,gali būti itin lengvai pritaikytas patogiam naudojimui, o 10 colių versijos ekranerodoma ir GPS navigacijos sistema. Su dviem 9,3 ir 10 colių įstrižainės ekranais,naujasis „Clio“ yra didžiausius ekranus klasėje turintis automobilis.

Prietaisųskydelis

Ypatingai daug dėmesioskirta visiškai naujam „Clio“ prietaisų skydeliui. Jis suskirstytas į trisdalis: viršutinę dalį su minkštu paviršiumi, minkštai padengtą ir pritaikomącentrinę skydelio dalį ir apatinę funkcionalią dalį su daiktadėže. Banguojančiosprietaisų skydelio linijos vizualiai dar labiau praplatina priekinę salono dalį,o šį įspūdį sustiprina ir horizontalios centrinės ir šoninės vėdinimo sistemosgrotelės. Žemiau centrinio ekrano buvo sumontuoti itin ergonomiški ir patogūsnaudotis mygtukai ir klimato kontrolės valdikliai.

Vairas

Naujas ir elegantiškesnisvairas, sumontavus kompaktiškesnę nei ankstesniame modelyje oro pagalvę, yramažesnis, todėl vairuotojas geriau mato prietaisų skydelį. Su suformuotomis patogiomiszonomis pirštams ir plokštesniu apvadu, vairą laikyti yra vienas malonumas.Jame sumontuoti nauji, daugiau funkcijų turintys šviečiantys mygtukai, o pirkėjųvertinamos kokybės pojūtį dar labiau sustiprina matinio chromo apdaila.

Centrinėskydelio dalis

Centrinė skydelio dalis yra labaisvarbus naujojo „Clio“ pažangaus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelio elementas. Jąsumontavus aukščiau buvo užtikrinta geresnė ergonomika, o čia esančia trumpesnepavarų svirtimi naudotis itin patogu. Centrinės skydelio dalies, kuriospaviršius yra minkštas, o išorinis kraštas turi ypatingą apšvietimą, išvaizdą galimakeisti ir pritaikyti prie salono apdailos. Apatinėje skydelio dalyje esančiospraktiškos daiktadėžės su belaidžiu telefono įkrovimu suteikia dar daugiaupatogumo.

Sėdynės

Tokios sėdynės, kokios sumontuotosnaujajame „Clio“, dažniausiai būna tik aukštesnės klasės automobiliuose.Turėdamos ilgesnę sėdimąją dalį ir labiau išgaubtą formą, jos suteikia dargeresnį prilaikymą. Jų išgaubtos ir minkštos nugarėlės užtikrina žymiai daugiauvietos sėdinčių gale keleivių keliams, o išlenkti ir plonesni galvų atlošai neužstojavaizdo žiūrint atgal, taip pat gale sėdintiems keleiviams suteikia didesnįerdvės pojūtį. Kaip ir prietaisų skydeliui, sėdynėms buvo itin kruopščiai atrinktosapdailos medžiagos, taip dar labiau sustiprinant kokybės pojūtį salone. Pačiossėdynės yra labiau ergonomiškos, o dėl lengviau pasiekiamų reguliavimonustatymų, jomis patogiau naudotis.

Durelių apdaila

Naujojo „Clio“ durelių apmušalai galibūti minkšti, o tai taip pat unikalu šiame segmente. Dideli apdailos elementaitokie kaip porankiai gali turėti skirtingus intarpus, taip išvaizdai suteikiantdaugiau žaismingumo ir pritaikant prie skirtingų apdailos derinių. Šie intarpaitaip pat turi švelnų ir dėmesio neblaškantį aplinkos apšvietimą.

Pritaikymas

Kiekvienas naujojo „Clio“ pirkėjas galisusikurti savo norimą išvaizdą, pasinaudodamas skirtingais dizaino paketais ir pasirinkdamaskaip atrodys centrinė skydelio dalis, prietaisų skydelis, vidinė dureliųapdaila, vairas ir porankiai. Galima rinktis iš mažiausiai aštuonių salono apdailosderinių ir pasinaudoti pažangiomis pritaikymo galimybėmis keičiant per visąprietaisų skydelio plotį ties vėdinimo grotelėmis einančios juostos išvaizdą.Naujajame „Clio“ taip pat galimas aštuonių skirtingų atspalvių salono aplinkosapšvietimas.

Modernesnė irišraiškingesnė išorės išvaizda

Pristatymas

Žvelgiant iš bet kuriospusės elegantiškesnis ir dinamiškesnis naujasis „Clio“ paveldėjo jausmingaspirmtako kėbulo linijas. Naujasis modelis tapo ekspresyvesnis, bet išlaikėaptakias formas, o priekyje ant variklio gaubto esančiomis briaunomis pabrėžiamiatletiški bruožai. Priekinės grotelės yra didesnės, o ryškesnių formų priekinisbuferis turi itin išraiškingą centrinę dalį su papildomomis grotelėmisgeresniam variklio aušinimui. Kalbant apie dydį, naujasis „Clio“ už pirmtakąyra 14 mm trumpesnis (4048 mm ilgio, 1798 mm pločio), bet turi erdvesnį saloną.Užtikrinant geresnę aerodinamiką ir labiau atletišką išvaizdą, aukštis buvosumažintas 30 mm (1440 mm). 17 colių skersmens ratlankiai (priklauso nuokomplektacijos) dar labiau pabrėžia dinamišką automobilio išvaizdą. Tokiosdetalės kaip ryklio peleko formos antena, visų šviesų LED žibintai, nuožulnigalinė dalis ir chromo apvadais įrėminti langai suteikia dar šiuolaikiškesnęišvaizdą ir padidina pirkėjų vertinamą kokybės pojūtį.

Kėbulo spalvos

Naujasis„Clio“ siūlomas su keliomis naujomis spalvomis, tokiomis kaip „ValenciaOrange“, „Vison Brown“ ir „Celadon Blue“. Pabrėžiant naujojo „Clio“gyvybiškumą, nauja „Valencia Orange“ spalva sukuria neįtikėtinai gilų spindesį,kurį suteikia ypatingas oranžinio atspalvio lakas – ši technologija pirmą kartąpritaikyta automobilių pramonėje. Iš viso naujasis „Clio“ gali būti dažomas 11skirtingų spalvų ir turi tris išorės apdailos paketus (raudoną, oranžinį irjuodą).

Oro nukreipimo angos

Naujasis „Clio“ yra pirmasis modelis,kurio priekinių ratų arkose yra oro nukreipimo angos. Šie ortakiai mažinapasipriešinimą ir pagerina aerodinamiką, taip mažinant degalų sąnaudas. Darvienas privalumas – dar dinamiškesnis ir sportiškesnis naujojo „Clio“ įvaizdis.

Priekiniai žibintai

Net bazinės naujojo „Clio“ komplektacijosmodelio priekiniai žibintai turi visų šviesų LED technologiją ir C formos šviesoselementus, būdingus tik „Renault“ automobiliams. Jie naujajam „Clio“ suteikiadar ekspresyvesnę išvaizdą, o žibintai viršuje yra paryškinti elegantišku deimantobriaunų raštu.

Bagažinė

Bagažinėbuvo konstruojama taip, kad jos formos būtų kuo labiau statmenos. Aukščiausiosklasės „BOSE“ garso aparatūra buvo pilnai integruota, todėl ji nesumažinobagažinės tūrio, kuris dabar yra didesnis, siekia 391 l (salone papildomai yra26 l talpos dėtuvių) ir yra didžiausias klasėje. Dvigubas bagažinės dugnaspalengvina daiktų įdėjimą, o nulenkus galinių sėdynių nugarėles, dugnas yralygus.

Galiniai žibintai

Taip pat kaip priekiniai,išraiškingesni galiniai žibintai turi naują C formos šviesos elementą,sukuriantį ypatingo gylio efektą. Trečiasis, ilgesnis ir siauresnis stabdžiožibintas yra sumontuotas virš galinio lango.

Šonai

Aptakios ankstesnėskartos formos, pabrėžtos ties langais integruotomis galinių dureliųrankenėlėmis, buvo patobulintos sumaniais estetiniais sprendimais. Tai yrachromuoti langų apvadai, blizgūs juodos spalvos langų rėmai ir durelių rankenėlės,taip pat durelių apačioje sumontuotos metalinės apdailos juostos su įspaustu „Clio“užrašu. Tokia kruopšti apdaila ir dėmesys detalėms dar labiau padidina pirkėjųvertinamą išorės kokybę.

Galinė dalis

Automobilio gale kaip iršonuose yra sumontuoti chromuoti apdailos elementai. Siekiant pabrėžti aukštąkokybę, perėjimas nuo bagažinės durelių iki buferio dabar yra nuožulnus irtolygus. Ilgi, bagažinės durelėse sumontuoti galiniai žibintai dar labiau paryškinaplačią galinės naujojo „Clio“ dalies išvaizdą.


Naujasis „RenaultClio R.S. Line“

Naujasis „Renault Sport“ įkvėptas ženklas

Su naujuoju „Clio“ debiutuoja ir naujas„Renault Sport“ ženklas „R.S. Line“, kuris pakeis dabartinę „GT-Line“ versiją. „GT-Line“buvo sportiškos išvaizdos modelių pradininkas, nuo 2010 m. visose rinkose įtvirtinęs„Renault Sport“ gamos strategiją. Su atnaujinta ir gausesne įranga, „R.S. Line“versija yra daugiau nei vien tik kitas vardas.

„R.S. Line“ pasižymi labiau atletiškomisišorės formomis ir sportiška salono išvaizda, taip patenkinant tų pirkėjųlūkesčius, kurie dinamiška apdaila stengiasi pabrėžti dar didesnį išskirtinumą.

R.S. Line“ taip pat yra itin artimas galingajai„R.S.“ versijai, kurios dvi raidės yra pirmapradžio sportinio važiavimosinonimas. Naujasis ženklas išryškina visas svarbiausias „Renault Sport“ išorėsir salono dizaino linijas. Išorėje naujasis „ClioR.S. Line“ turisumontuotą „F1“ oro skirstytuvą – visų „R.S.“ modelių skiriamąjį atributą. Taippat jis išsiskiria korio formos grotelėmis, specialiais 17 colių ratlankiais iratletiška galine dalimi.

Salone taip pat pabrėžiami tokie išskirtiniai„R.S. Line“ elementai kaip sportinės sėdynės su didesniu šoniniuprilaikymu, anglies pluošto išvaizdos intarpai, perforuota oda aptrauktas vairassu dvigubu „R.S.“ žymėjimu, aliuminio pedalai ir tamsios apdailos medžiagos suraudonais dygsniais ir kraštais.

„R.S. Line“ naujajam „Clio“ suteikia dar daugiau sportiškumo ir leidžia pirkėjamspatirti markės automobilių sportopaveldą, kuris ir šiandien išnaudojamas visu pajėgumu nuo „Formulė 1“ lenktyniųiki klientų varžybų.


Naujasis „RenaultClio INITIALE PARIS

Naujojo „Renault Clio“ nauja „INITIALE PARIS“ versija

Siūlomasu daug „Renault“ gamos modelių („Captur“, „Scénic“, „Talisman“, „Koleos“ ir „Espace“), visiškai naujos išvaizdos „INITIALE PARIS“ versija pristatoma irnaujajame „Clio“, taip vairuotojams perteikiant pačią geriausią „Renault“patirtį.

Išorėje naujasis „ClioINITIALE PARIS“ išsiskiria išgrynintuir ypatingai elegantišku stiliumi. Chromo elementai paryškina langus, apatinesdurelių apsaugas ir groteles. Šios, taip pat kaip ir priekiniai sparnai, yrapažymėti „INITIALEPARIS“ ženklu. Išskirtinisstilius yra pabrėžiamas ir ryklio peleko antena, taip pat specialiais 17 colių„INITIALEPARIS“ ratlankiais.

Naujojo „Clio INITIALE PARIS“ salonas galimas dviejų skirtingųkombinacijų: juodos ir smėlio pilkumo spalvos. Tik šioms versijoms siūlomosišskirtinės paminkštinto užpildo, specialiu raštu dygsniuotos ir odiniaisapmušalais aptrauktos sėdynės. Taip pat šioje versijoje yra ypatingaspastorinto apvado ir oda aptrauktas vairas.

Naujasis „Clio“ pratęsia spalvingąstilingų ir išskirtinių „Clio“ modelių gamą, kuri debiutavo 1991 m. pristačius„Clio Baccara“, su dar elegantiškesne ir subtilesne „INITIALE PARIS“ versija, vairuotojams sukuriant nepakartojamąsalono atmosferą.

Galerija

Vaizdo įrašai

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.