Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ fondas rems moterų įkurtų startuolių inkubatorių „Let By HER“

Paryžius, 2019 m. vasario 28 d. – Artėjant Tarptautinei moters dienai, „Renault“ fondas – kurio tikslas, skatinti integraciją ir tvarų mobilumą – stiprina savo paramą socialinei įvairovei ir lygioms galimybėms, įsipareigodamas bendradarbiauti su „Led By HER“ asociacija, skatinančia moterų verslumą.

Pasirašydamas šią trejųmetų filantropinę partnerystę su „Led By HER“ asociacija, „Renault“ fondas siekiaasociacijai suteikti finansinę paramą ir prisidėtiprie moterų verslumo plėtros bei:

·šios komandos stiprinimo dienos leis kompanijos darbuotojamsdalytis savo profesiniais įgūdžiais su asociacijos naudos gavėjomis. Šisprojektas taip pat padės realizuoti daugelio darbuotojų norą savanoriškaidalyvauti visuomeninėje veikloje.

·: per šią skaitmeninę platformą darbuotojai,norintys dalyvauti mentorystės programoje, gali susisiekti su moterimisverslininkėmis.

·Dalyvauti „LED By HER“ programinės įrangos kūrėjųmaratonuose: per būsimą programinėsįrangos kūrėjų maratoną (hakatoną)„Renault“ įmonių grupės darbuotojai, ypač „Agile“ specialistai, padės projektų vadovėmsvaldyti savo komandas ir padėti joms augti.

Chiara Condi, „Led By HER“ įkūrėja ir prezidentė: „Led By HER“ tikslas yra užtikrinti nestabiliose situacijose atsidūrusiųmoterų poreikius, kad jos, kurdamos savo startuolius, būtų remiamos ir palaikomos.Mūsų partnerių bendrovių – tokių kaip „Renault“ įmonių grupė – darbuotojams suteikiamosgalimybės pasidalinti savo įgūdžiais per mentorystės programą arba kartais per programinėsįrangos kūrėjų maratonus yra įrodymas, kad jie sugeba atlikti svarbų vaidmenįuž savo sienų ir prisidėti prie tokios visuomenės, kurioje už lygybę nebereikiakovoti, nes tai – jau realybė.“

Oliveris Faustas, Įmonių socialinės atsakomybės ir „Renault“ fondodirektorius: „Renault“ fondo misija atitinka „Mobilize“, įmoniųgrupės socialinės atsakomybės politiką, kuria siekiama skatinti integraciją irtvarų mobilumą. Mūsų kaip rėmėjų sprendimas įsipareigoti remti „Led By HER“ atitinkamūsų siekį remti verslumą kaip svertą pažeidžiamų asmenų įtraukimui ir padėtimoterims, nukentėjusioms nuo diskriminacijos ir smurto dėl lyties.“


Apie „Renault“ įmonių grupę

„Renault“ įmonių grupė gamina automobilius nuo 1898 metų.Šiandien ji yra tarptautinė daugiaženklė grupė, 2018 m. pardavusi beveik 3,9mln. automobilių 134 šalyse, turinti 36 gamyklas, 12 700 pardavimo vietų,kuriai dirba daugiau kaip 180 000 žmonių.

Siekdama pagrindinių ateities technologijų iššūkių irtęsdama savo pelningo augimo strategiją, įmonių grupė naudojasi tarptautineplėtra bei savo prekės ženklais – „Renault“, „Dacia“ ir „Renault SamsungMotors“, „Alpine“ ir „LADA“ – kartu su savo elektromobiliais ir unikaliualjansu su „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“. „Renault“ priklausančios Formulės 1komandos įsipareigojimai 2016 metų pasaulio čempionate reiškia, kad „Renault“automobilių sportą priima kaip inovacijų ir prekės ženklo propagavimo kryptį.

Apie „Led By HER“

„Led By HER“ yrabendruomenė, pagrįsta dalijimosi ir solidarumo vertybėmis, siekianti kurtipasaulį, kuriame daugiau moterų verslininkių, daugiau įvairovės ir mažiaudiskriminacijos, taip gerinti galimybes kurti verslą ir spręsti smurto priešmoteris padarinius. Pasitelkę verslumo ekosistemą, verslo mokyklas ir įmones,kiekvienais metais 30 moterų siūlome galimybę atkurti savo projektus. Tikimemoterų verslumu kaip idėjų šaltiniu, kūrybiškumu ir gerove pasaulyje. Štaikodėl mes norime sukurti priemones ir išteklius, kurie leistų daugiau moterų įgyvendintisavo verslo svajones. „Led By HER“ taip pat yra įsipareigojusi plačiau skleistižinią apie moterų verslumą ir moterų teises, bendradarbiaujant ir rengiantnaujus renginius bei dalyvaujant inovacijų ir skaitmeninių technologijų kūrime.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.