Pranešimas spaudai
15 ZOE modelio automobilių, įkraunamų dvikrypčiu būdu,bus išbandomi Europoje visus 2019 metus, siekiant parengti būsimus Grupės abipusioįkrovimo technologijos siūlymus ir paruošti standartus. Šie bandymai jaupradėti Utrechte (Nyderlanduose) ir Porto Santo saloje (Madeiros salynasPortugalijoje). Toliau jie vyks Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje,Švedijoje ir Danijoje.
Dvikrypčio įkrovimo privalumai
Dvikrypčio įkrovimo, darvadinamo automobiliu, prijungtu prie tinklo (angl. vehicle to grid),principas reguliuoja elektromobilio akumuliatoriaus įkrovimą ir iškrovimą pagalnaudotojo poreikius ir tinkle prieinamos elektros kiekį. Daugiausiai jisįkraunamas esant elektros pertekliui įkrovimo stotelėje, tai yra atsinaujinančiosiosenergijos gamybos pikų metu. Bet automobiliai gali ir įleisti elektros į tinkląvartojimo pikų metu – esant jos deficitui. Taigi elektromobiliai gali tarnautikaip energijos laikinojo saugojimo prietaisai. Taip elektros tinklasoptimizuoja vietinės atsinaujinančiosios energijos tiekimą ir sumažinainfrastruktūros kaštus, o klientai džiaugiasi galėdami pigiau ir taupiauvartoti elektrą. Be to, jiems atlyginama už elektros tinklui suteiktą paslaugą.
Bandymųtikslai – išmatuoti galimybes ir naudą
„Renault“ grupės tikslas yra dvigubas: dideliu mastu išmatuoti dvikrypčiokrovimo įgyvendinimo galimybes ir apskaičiuoti galimos naudos dydį. Šiebandymai ypač padės:
····rengtibendruosius standartus, kurie yra būtinoji demonstravimo plačiu mastu sąlyga.
„Šiainiciatyva „Renault“ grupė stiprina savo, kaip visiems skirtų elektromobiliųlyderės ir energetikos pokyčio veikėjos, vaidmenį. Dvikryptis įkrovimas – taisvarbiausias „Renault“ grupės sukurtų išmaniųjų elektros ekosistemų ramstis.Mes pasirinkome į automobilį integruotą technologiją, todėl galime optimizuotiįkrovos stotelės kaštus, taigi – palengvinti masinę plėtrą“, – praneša„Renault“grupėsElektromobiliųpadalinio direktoriusGillesʼisNormandʼas.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.