Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ grupė pradeda elektrinių automobilių dvikrypčio įkrovimo technologijos bandymus

„Renault“ grupė, Europos elektrinių automobilių lyderė, pradeda pirmuosius didelio masto dvikrypčio elektrinio įkrovimo bandymus. Ši technologija automobilį gali paversti mobiliu energijos įrenginiu, galinčiu gauti, saugoti ir tiekti elektros energiją.

15 ZOE modelio automobilių, įkraunamų dvikrypčiu būdu,bus išbandomi Europoje visus 2019 metus, siekiant parengti būsimus Grupės abipusioįkrovimo technologijos siūlymus ir paruošti standartus. Šie bandymai jaupradėti Utrechte (Nyderlanduose) ir Porto Santo saloje (Madeiros salynasPortugalijoje). Toliau jie vyks Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje,Švedijoje ir Danijoje.


Dvikrypčio įkrovimo privalumai

Dvikrypčio įkrovimo, darvadinamo automobiliu, prijungtu prie tinklo (angl. vehicle to grid),principas reguliuoja elektromobilio akumuliatoriaus įkrovimą ir iškrovimą pagalnaudotojo poreikius ir tinkle prieinamos elektros kiekį. Daugiausiai jisįkraunamas esant elektros pertekliui įkrovimo stotelėje, tai yra atsinaujinančiosiosenergijos gamybos pikų metu. Bet automobiliai gali ir įleisti elektros į tinkląvartojimo pikų metu – esant jos deficitui. Taigi elektromobiliai gali tarnautikaip energijos laikinojo saugojimo prietaisai. Taip elektros tinklasoptimizuoja vietinės atsinaujinančiosios energijos tiekimą ir sumažinainfrastruktūros kaštus, o klientai džiaugiasi galėdami pigiau ir taupiauvartoti elektrą. Be to, jiems atlyginama už elektros tinklui suteiktą paslaugą.

Bandymųtikslai išmatuoti galimybes ir naudą

„Renault“ grupės tikslas yra dvigubas: dideliu mastu išmatuoti dvikrypčiokrovimo įgyvendinimo galimybes ir apskaičiuoti galimos naudos dydį. Šiebandymai ypač padės:

····rengtibendruosius standartus, kurie yra būtinoji demonstravimo plačiu mastu sąlyga.

„Šiainiciatyva „Renault“ grupė stiprina savo, kaip visiems skirtų elektromobiliųlyderės ir energetikos pokyčio veikėjos, vaidmenį. Dvikryptis įkrovimas – taisvarbiausias „Renault“ grupės sukurtų išmaniųjų elektros ekosistemų ramstis.Mes pasirinkome į automobilį integruotą technologiją, todėl galime optimizuotiįkrovos stotelės kaštus, taigi – palengvinti masinę plėtrą“, – praneša„Renault“grupėsElektromobiliųpadalinio direktoriusGillesʼisNormandʼas.

Galerija

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.