Pranešimas spaudai

Dalintis

Pasaulinių pardavimų rezultatai: „Renault“ įtvirtina pozicijas savo pagrindinėse rinkose ir išlaiko pasaulinę rinkos dalį

• „Renault“ įmonių grupė išlaiko 4,25 % rinkos dalį. Iš viso parduota 3,8 milijonai automobilių. • Per paskutinįjį ketvirtį grupės pardavimai išaugo dėl naujojo „Clio“ sėkmės Europoje, „Arkana“ sėkmės Rusijoje ir „Triber“ Indijoje. • Įmonių grupė įtvirtina pozicijas savo pagrindinėse rinkose: Europoje rinkos dalis išaugo 1,3 %, Rusijoje užima net 29 % rinkos, Brazilijoje „Renault“ tapo ketvirtuoju prekės ženklu, užimdamas dvi pozicijas, o Indijoje – „Renault“ yra vienintelis lengvųjų automobilių ženklas, kurio pardavimų apimtys išaugo.
2019 m. įmonių grupė „Renault“ visame pasaulyje pardavė 3 753 723 automobilius – 3,4 % mažiau, kai pati rinka sumažėjo 4,8 %, lyginant su ankstesniais metais. Paskutinįjį ketvirtį įmonių grupės pardavimai išaugo dėl sėkmingų naujų automobilių pristatymų pagrindinėse grupės rinkose - Europoje, Rusijoje ir Indijoje. 2020 m. prasidės naujas etapas elektromobilių plėtros srityje – bus pradėtas gaminti „Twingo Z. E.“ bei diegiamos hibridinės „E-TECH“ ir „Plug-in“ versijos.


Daugiau informacijos prisegtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.