Pranešimas spaudai

Dalintis

„E-TECH“ TECHNOLOGIJOS KILMĖ (II dalis)

„Renault“ grupė pasinaudojo savo sukauptomis žiniomis ir patirtimi apie elektromobilius bei „Formulę 1“ naujoviškai hibridinei pavarai „E-TECH“ sukonstruoti. Projektas nebūtų įgyvendintas be inžinierių, projektuotojų ir diegimo specialistų komandų entuziazmo ir aistros. Pavara, kuri „Renault Clio“ siūloma kaip visiškai hibridinė HEV, o naujuosiuose „Captur“ bei „Mégane“ kaip hibridinė „plug-in“ PHEV, sugalvota ir suprojektuota nekasdieniu, įkvėpimo šaltiniu laikomu būdu. Antroje šios istorijos apie „LEGO“ konstruktorius dalyje persikelsime į realybę, kurioje pagrindinis vaidmuo atitenka futuristiniam „EOLAB“ prototipui.

Grįžkime į 2014-ųjų Paryžiaus tarptautinę automobilių parodą. Praėjo keleri metai nuo garsiojo „LEGO“ konstruktoriaus modelio sukūrimo. Be pirmą kartą pasauliui pademonstruoto penktosios kartos „Espace“ modelio, „Renault“ pristatė savo ateities automobilio viziją, įkūnytą ultra rafinuotame „EOLAB“ prototipe. Po šio paprastais keliais važiuoti pritaikyto ir rekordiškai mažai kuro (1 l/100 km.) suvartojančio parodomojo automobilio kėbulu slėpėsi hibridinė „plug-in“ pavara. Ją sudarė trijų cilindrų benzininis variklis, elektros traukos variklis ir... inovatyvi trijų perdavimų pavara be sankabos: du pirmieji buvo skirti elektros traukos, o trečias – vidaus degimo varikliui. Trys bėgiai įgalino užtikrinti devynis tarpusavyje veikiančių elektrinio ir vidaus degimo variklių darbo režimų derinius.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.