Pranešimas spaudai
Grįžkime į 2014-ųjų Paryžiaus tarptautinę automobilių parodą. Praėjo keleri metai nuo garsiojo „LEGO“ konstruktoriaus modelio sukūrimo. Be pirmą kartą pasauliui pademonstruoto penktosios kartos „Espace“ modelio, „Renault“ pristatė savo ateities automobilio viziją, įkūnytą ultra rafinuotame „EOLAB“ prototipe. Po šio paprastais keliais važiuoti pritaikyto ir rekordiškai mažai kuro (1 l/100 km.) suvartojančio parodomojo automobilio kėbulu slėpėsi hibridinė „plug-in“ pavara. Ją sudarė trijų cilindrų benzininis variklis, elektros traukos variklis ir... inovatyvi trijų perdavimų pavara be sankabos: du pirmieji buvo skirti elektros traukos, o trečias – vidaus degimo varikliui. Trys bėgiai įgalino užtikrinti devynis tarpusavyje veikiančių elektrinio ir vidaus degimo variklių darbo režimų derinius.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.