Pranešimas spaudai

Dalintis

„E-TECH“ TECHNOLOGIJOS KILMĖ (III dalis)

„Renault“ grupė pasinaudojo savo žiniomis ir patirtimi elektromobilių ir „Formulės 1“ srityse, kad suprojektuotų naujovišką hibridinį varomąjį mechanizmą „E-TECH“. Projektas nebūtų įgyvendintas, jeigu ne inžinierių, projektuotojų ir pramoninio diegimo specialistų komandų entuziazmas ir aistra. Varomasis mechanizmas, kuris „Renault Clio“ siūlomas kaip „visiškai hibridinis“ ir įkraunamas hibridinis naujuosiuose „Captur“ bei „Mégane“, sugalvotas ir suprojektuotas tokiu būdu, kuris yra ne tik, kad nekasdienis, bet ir yra įkvėpimo šaltinis. Trečiojoje šio pasakojimo dalyje sužinosite, kiek varomosios sistemos „E-TECH“ atsiradimą lėmė naujoviški „Formulės 1“ techniniai sprendimai.

Tuo pat metu šioje automobilių sporto šakoje rengiamasi įteisinti naują su varikliais susijusį reglamentavimą. 2014 metų sezonas pranašauja tikrąją revoliuciją F1 trasose – atitarnavusį lėto siurbimo varomąjį mechanizmą V8 pakeis hibridinis turbovariklis V6 su išplėtota dviguba energijos atgavimo sistema. Žinoma, tokiame svarbiame įvykyje negali pritrūkti ir „Renault“!

Prekės ženklas, kuris F1 dalyvauja nuo 1977 metų, visada vaidino svarbų vaidmenį šioje sporto šakoje ir daug nuveikė ją plėtojant dėl ambicingų ir įžvalgių technologinių sprendimų: pirmasis variklis su turbokompresoriumi (1977), pneumatinės vožtuvų spyruoklės (1986), paskirstymo mechanizmas be diržų (arba grandinių), kurį sudaro tik krumpliaračiai (10-asis dešimtmetis), tiesioginis degalų įpurškimas (1995) ir kt. 2014 metais su V6 varikliu įžengęs į hibridinių variklių erą, „Renault“ per pastaruosius kelerius metus laimėjo keturis konstruktorių ir vairuotojų pasaulio čempionatus, kuriuos iškovojo „Red Bull Racing“ komanda ir „Renault“ atstovaujantis Sebastianas Vettelis!


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.