Pranešimas spaudai

Dalintis

„E-TECH“ TECHNOLOGIJOS KILMĖ (IV dalis)

Naujoviškas hibridinis varomasis „E-TECH“ mechanizmas sukurtas „Renault“ sukaupus įspūdingą elektromobilių srities praktinę patirtį, prekės ženklo patirtį, įgytą „Formulėje 1“, bei konstruktorių komandos, tyrimų ir plėtros bei kontrolės skyrių darbuotojų užsidegimu ir ryžtu. Visas agregato, kurio visiškai hibridinė versija montuojama „Clio“ modelyje ir visiškai hibridinė įkraunama versija montuojama naujuosiuose „Captur“ ir „Mégane“, projektavimo ir derinimo procesas buvo nepaprastai įkvepiantis. Ketvirtoji ir paskutinė dalis skiriama galutiniams techniniams pasirinkimams, ypač sprendimams dėl dviejų elektros variklių naudojimo.
Numatytas technines prielaidas atitinkantis naujoviškas varomasis mechanizmas „LocoDiscoBox“ pasiteisino jau ir koncepciniame modelyje „EOLAB“. Dabar reikėjo jį pritaikyti „gamybos“ versijai, kad patektų po serijinių „Renault“ modelių dangčiu. Pirmiausia šis varomasis mechanizmas pradėtas naudoti Gerardo Detourbeto prižiūrimoje „Entry“ programoje, kurios pagrindas – M0 platforma. Būtent jis, apžiūrėjęs iš LEGO kaladėlių sukurtą maketą, projektui uždegė žalią šviesą.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.