Pranešimas spaudai

Dalintis

Renault „Naujoji Banga“

• „Renault“ prekės ženklas pereina į naują erą ir pristato savo paties „Nouvelle Vague“ („Naująją Bangą“), tapdamas technologijų, paslaugų ir švarios energijos prekės ženklu ir taip įnešdamas modernumo į Europos automobilių sektorių. • Iki 2025 m. „Renault“ pristatys 14 transporto priemonių: 7 bus varomos vien elektra, 7 bus C/D segmento transporto priemonės. Visi nauji modeliai turės elektrines arba hibridines versijas. • „Renault“ pristatė „Renault 5“ prototipą, parodydama, kaip „Renaulution“ atsiskleidžia per patį produktą.

Pristatydama „Renault“ grupės „Renaulution“ strateginį planą, „Renault“ atskleidė savo strategiją ateinantiems penkeriems ir tolesniems metams. Vykdant „Renaulution“ planą, „Renault“ prekės ženklas apima pokyčius automobilių rinkoje. Su „Naująja Banga“ „Renault“ taps technologijų, paslaugų ir švarios energijos prekės ženklu, kuris įneš modernumo į automobilių pramonę. „Renault“ išlaikys savo pirmaujančias pozicijas perėjimo prie naujos energetikos sistemos srityje, pristatydama elektrifikuotas ir vandeniliu varomas transporto priemones ir, tokiu būdu, iki 2025 m. pasiūlydama ekologiškiausią kuro rūšių derinį Europos automobilių pramonėje.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Vaizdo įrašai

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.