Pranešimas spaudai

Dalintis

„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo

• Siūlydama pažangiausių technologijų transporto priemones, „LADA“ įtvirtins savo lyderio poziciją Rusijoje, išlaikydama ne tik 20 proc. rinkos dalį, bet ir pelningumą • „AVTOVAZ“ tęsia transformaciją ir tampa pasaulinės klasės efektyviu ir konkurencingu „Renault“ grupės gamintoju • Naujo verslo padalinio steigimas sustiprins pramoninę sinergiją tarp „DACIA“ ir „LADA“, pasinaudojant ekonomiškai konkurencinga ir lanksčia „CMF-B“ platforma bei vietine integracija • Iki 2025 m. bus diegiamas keturių visiškai naujų „LADA“ modelių gamybos planas, kuris apima naujos kartos „Niva“ (2024 m.) ir naują „C-SUV“ segmento transporto priemonę

„Pagal verslo padalinio steigimo idėją, „DACIA“ ir „LADA“ liks atskiromis įmonėmis, išlaikys savo prekės ženklus, istoriją ir strategiją bei gaus naudos iš joms tikslingai pritaikyto, kryptingesnio ir labiau koordinuoto valdymo. Svarbiausia, kad įmonės bus geriau integruotos į „Renault“ grupės sistemą sinergijos svertams pasinaudoti“,- „Renaulution“ strategijos pristatymo metu sakė Denis Le Vot, „DACIA“ ir „LADA“ prekės ženklų generalinis direktorius.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Vaizdo įrašai

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.