Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ GRUPĖS STRATEGINIS PLANAS „RENAULUTION“

2020 m. sausio 14 d. ‒ Patvirtinus direktorių valdybai, „Renault“ grupės generalinis direktorius Luca de Meo pristatė „Renaulution“, t.y. naują strateginį planą, kuriuo numatoma, kad „Renault“ grupė perorientuos savo strategiją, pereidama nuo apimties prie vertės.

·

·

·

„Renaulution“ planas atkurs „Renault“ grupės konkurencingumą šiomis priemonėmis:

·, žengti dar vieną žingsnį, skatinant efektyvumą per inžineriją ir gamybą, siekiant sumažinti fiksuotas išlaidas ir pagerinti kintamąsias išlaidas visame pasaulyje;

·

·

·

·didinant pelningumą 4 skirtinguose verslo padaliniuose, remiantis stipriais prekių ženklais, klientais ir tikslinėmis rinkomis.

Nauja organizacinė struktūra leis vykdyti tokį planą: funkciniai padaliniai, su inžinerijos padaliniu priešakyje, bus atskaitingi už prekių ženklų produktų konkurencingumą, sąnaudas ir aktualumą rinkoms. Visaverčiai, aiškūs ir diferencijuoti prekių ženklai valdys savo pelningumą.


2020 m. gegužės 29 d. buvo pateiktas "2o22 planas", numatantis sumažinti fiksuotas išlaidas daugiau nei 2 milijardais eurų per 3 metus.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.