Pranešimas spaudai
·
·
·
„Renaulution“ planas atkurs „Renault“ grupės konkurencingumą šiomis priemonėmis:
·, žengti dar vieną žingsnį, skatinant efektyvumą per inžineriją ir gamybą, siekiant sumažinti fiksuotas išlaidas ir pagerinti kintamąsias išlaidas visame pasaulyje;
·
·
·didinant pelningumą 4 skirtinguose verslo padaliniuose, remiantis stipriais prekių ženklais, klientais ir tikslinėmis rinkomis.
Nauja organizacinė struktūra leis vykdyti tokį planą: funkciniai padaliniai, su inžinerijos padaliniu priešakyje, bus atskaitingi už prekių ženklų produktų konkurencingumą, sąnaudas ir aktualumą rinkoms. Visaverčiai, aiškūs ir diferencijuoti prekių ženklai valdys savo pelningumą.
2020 m. gegužės 29 d. buvo pateiktas "2o22 planas", numatantis sumažinti fiksuotas išlaidas daugiau nei 2 milijardais eurų per 3 metus.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.