Pranešimas spaudai

Dalintis

DACIA SANDRIDERS – METAI PILNI SĖKMĖS IR PASIRENGIMAS DAKARO RALIUI 2026

Penkiakartis Dakaro ralio nugalėtojas Nasser Al-Attiyah apsilankė Lenkijoje, kur apžvelgė pirmąjį, itin sėkmingą „Dacia Sandriders“ komandos sezoną FIA pasaulio bekelės ralių čempionate (W2RC). Debiutavusi komanda metus užbaigė antroje vietoje gamintojų įskaitoje, du jos vairuotojai pateko tarp keturių geriausių, o šturmanų įskaitoje iškovotas čempiono titulas. Tai patvirtino „Dacia“ pasirengimą varžytis su stipriausiais, o kitas strateginis tikslas – Dakaro ralis 2026 metais.


IŠSKIRTINIS DEBIUTANTŲ SEZONAS – „DACIA SANDRIDERS“ SĖKMĖ W2RC 2025 M.

Pirmojo sezono metu „Dacia Sandriders“ pasiekė įspūdingų rezultatų:

•Nasser Al-Attiyah – 2 vieta vairuotojų įskaitoje

•Sébastien Loeb – 4 vieta vairuotojų įskaitoje

•Édouard Boulanger – 1 vieta šturmanų įskaitoje

•Dacia – 2 vieta gamintojų įskaitoje


Šie rezultatai pasiekti pergalių dėka Abu Dhabi Desert Challenge (Al-Attiyah/Boulanger) ir Rallye du Maroc (Loeb/Boulanger) varžybose, kurios užtvirtino puikų „Dacia“ debiutą čempionate. Komanda taip pat laimėjo vieną Dakaro 2025 etapo pergalę ir užėmė 4 vietą bendroje įskaitoje.


NASSER AL-ATTIYAH – BEKELĖS RALIŲ IKONA

Nasser Al-Attiyah – vienas žymiausių bekelės ralių sportininkų istorijoje, triskart FIA W2RC pasaulio čempionas (2022, 2023, 2024) ir penkiakartis Dakaro ralio nugalėtojas. Jis atlieka svarbų vaidmenį „Dacia“ programos plėtroje. Jo patirtis – nuo klasikinio ralio, žiedinių lenktynių iki olimpinėse žaidynėse iškovoto bronzos medalio – stiprina „Sandriders“ komandą aukščiausio lygio varžybose ir padeda tobulinti ralio sąlygomis bandomas technologijas.


Per daugiau nei dešimtmetį Al-Attiyah dominavo šioje sudėtingoje disciplinoje: 5 kartus laimėjo Dakarą, WRC čempionate buvo tarp keturių geriausių, 2006 m. tapo gamyklinių automobilių pasaulio čempionu, o 2014 ir 2015 m. du kartus iškovojo W2RC titulą. Jis taip pat turi 19 Vidurio Rytų čempiono titulų ir 2012 m. Londono olimpinėse žaidynėse iškovojo bronzos medalį šaudymo į skriejančius taikinius rungtyje. Šiuo metu jis užima 2 vietą W2RC įskaitoje, įrodydamas savo universalumą ir puikią formą.


KETURI EKIPAŽAI PASIRUOŠĘ KOVAI 2026 M.

2026 metų sezone „Dacia Sandriders“ dalyvaus su keturiais stipriais ekipažais:

•Nasser Al-Attiyah / Fabian Lurquin

•Sébastien Loeb / Édouard Boulanger

•Cristina Gutiérrez / Pablo Moreno Huete

•Lucas Moraes / Dennis Zenz


Šis derinys – patyrę čempionai ir jauni talentai – parodo komandos ambicingus tikslus W2RC čempionate ir pasirengimą Dakaro raliui 2026.


BEKELĖS RALIAI – „DACIA“ INOVACIJŲ LABORATORIJA

„Dacia“ traktuoja bekelės ralius kaip svarbią technologijų bandymų aikštelę, kurioje tikrinami sprendimai, vėliau pritaikomi serijiniuose modeliuose. Dakaras ir W2RC leidžia testuoti mažai taršias technologijas, kėbulo konstrukcijas, pavaros sistemas bei aerodinamikos elementus ekstremaliomis sąlygomis, kurių laboratorijoje atkartoti neįmanoma. Sportinė veikla tapo neatsiejama „Dacia“ technologinės raidos dalimi, atspindinčia prekės ženklo filosofiją – patvarumą, paprastumą ir funkcionalumą.

Pirmasis pilnas sezonas parodė, kad „Sandriders“ jau dabar priklauso pasaulio automobilių sporto elitui.


KELIAS Į 2026 METŲ DAKARĄ

François Aupierre, „Dacia Sandriders“ rinkodaros direktorius:

„Dakaras ir bekelės raliai idealiai atitinka „Dacia“ dvasią, nes sujungia viską, kas apibrėžia mūsų prekės ženklą – patvarumą, paprastumą ir ryšį su gamta. Tai sunkiausias bandymų poligonas patikimumui ir naujoms mažataršėms technologijoms. Tuo pat metu „Dacia“ sparčiai keičiasi: naujas dizainas ir C-SUV segmento automobilis Bigster rodo, kad žengiame į aukštesnį lygį. Dalyvavimas Dakare – geriausias būdas šį virsmą parodyti pasauliui.“


DACIA SANDRIDER – BE PERTEKLINĖS FORMOS

„Sandrider“ dizainas sukurtas vadovaujantis funkcionalumo principu. Forma atskleidžia konstrukciją, kurios tikslas – efektyvumas sunkiausiuose pasaulio raliuose. Kiekviena kėbulo detalė suprojektuota atsižvelgiant į aerodinamiką ir atsparumą, o ne dekoratyvumą. Žema variklio dangčio linija suteikia puikų matomumą, o matinis, atspindžių nesukeliantis dažas mažina akinimą.


Salone dominuoja lenktynininkų kartu su inžinieriais sukurti sprendimai – modulinis prietaisų skydelis leidžia pritaikyti ergonomiką pagal kiekvieno ekipažo poreikius.


KONSTRUKCIJA, SUKURTA IŠGYVENTI

Dakaro ralis neatleidžia kompromisų, todėl „Sandrider“ sukurtas su mintimi apie ištvermę ir patikimumą: sustiprinta rėmo konstrukcija, optimizuotas važiuoklės išdėstymas, anglies pluošto kėbulas, tvirti buferiai, padidintos eigos pakaba ir 4x4 pavara, pritaikyta ekstremalioms sąlygoms.


Smulkūs, bet praktiški sprendimai, tokie kaip Sabelt sėdynės iš kvėpuojančio antibakterinio audinio, atviri atsarginiai ratai, patogiai pasiekiami įrankiai ir magnetinė veržlių apsauga, gali nulemti etapo rezultatą. Visa tai papildo BF Goodrich naujos kartos padangos, pasižyminčios didžiausiu patvarumu ir valdymo tikslumu.


ECO-SMART: INOVACIJOS EFEKTYVUMO TARNYBOJE

„Dacia“ motorsporto strategija sutelkta į masės, degalų sąnaudų ir poveikio aplinkai mažinimą, nesumažinant našumo. „Sandrider“ yra maždaug 15 kg lengvesnis nei panašūs prototipai dėl palengvinto rėmo ir kompaktiško variklio. Aerodinaminiai patobulinimai sumažino oro pasipriešinimą 10 %, o keliamąją jėgą net 40 %.


Anglies pluošto kėbulo detalėse naudojami pigmentai, mažinantys infraraudonųjų spindulių sugertį ir saugantys saloną nuo perkaitimo – šis sprendimas yra patentuotas. Automobilis naudoja „Aramco“ sintetinį kurą, gaminamą iš atsinaujinančio vandenilio ir surinkto CO₂ – tai paprastas ir veiksmingas žingsnis siekiant mažesnės emisijos bekelės raliuose.


SANDRIDER – SUKURTAS EKSTREMALIOMS SĄLYGOMS

„Sandrider“ sukurtas bendradarbiaujant „Dacia“, „Prodrive“ ir profesionaliems lenktynininkams bei atitinka FIA W2RC Ultimate T1+ kategorijos reikalavimus. Jis jungia inžinierių patirtį ir vairuotojų praktines žinias.


TECHNINIAI DUOMENYS

•FIA kategorija: Ultimate T1+

•Konstrukcija: vamzdinis rėmas

•Kėbulas: anglies pluoštas

•Variklis: V6, 3 l, biturbo, tiesioginis įpurškimas

•Maksimali galia: 265 kW / 360 AG @ 5000 aps./min

•Maksimalus sukimo momentas: 539 Nm @ 4250 aps./min

•Pavara: 4x4

•Pavarų dėžė: 6 laipsnių sekvencinė

•Pakaba: dvigubi trikampiai skersiniai svirčiai

•Pakabos eiga: 350 mm

•Ratlankiai: 17 colių aliuminiai

•Padangos: 37 colių BF Goodrich

•Matmenys (I/P/A): 4140 × 2290 × 1810 mm

•Ratų bazė: 3000 mm

•Iškyša priekyje / gale: 590 / 550 mm

Sukurtas atlaikyti sunkiausius bekelės ralių iššūkius.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.